Headlines News :
.
Home » , , , , » 10 Rahsia ClickBank terkini.

10 Rahsia ClickBank terkini.

Written By Unknown on Friday, October 2, 2009 | 02:10


Bagi mereka yang belum mengetahui apa itu ClickBank, saya boleh berikan sedikit penerangan berkenaan dengan ClickBank ini. ClickBank adalah satu web yang boleh dianggap kepada ‘gedung besar’ produk digital. Di dalamnya terdapat kira-kira 10,000 pencipta produk yang menjual produk-produk digital dalam laman web ini, antaranya pakej grafik, ebook, video tutorial, skrip, software dan sebagainya.

Dan kesemua produk ini, meliputi pelbagai niche dan bidang seperti kesihatan, perniagaan, game dan sebagainya. Yang menariknya tentang kesemua produk-produk di ClickBank ini adalah, mereka menyediakan komisen tertentu jika mempromosi produk mereka sehingga mendapat jualan di sana.



Oleh itu, demi untuk memastikan anda mendapat pulangan yang memuaskan di sana, anda perlu belajar cara yang betul bagaimana membuat duit di ClickBank.

Walaubagaimanapun, ramai yang telah gagal membuat duit di ClickBank. Namun, sekali lagi salah seorang IM Malaysia, Mawardee, tampil untuk memberikan formula baru yang akan membantu ramai rakyat Malaysia membuat duit di ClickBank.

Anda boleh mendapatkannya di laman web berikut jika ingin mengetahui dengan lebih lanjut :

KLIK DISINI

Oh, ya! Suka saya maklumkan, anda akan dibayar RM2 bagi setiap orang yang download laporan ini melalui link affiliate anda. Jika mereka klik pada link affiliate anda, link tersebut akan membawa rakan-rakan anda ke laman web utama laporan itu, dan mereka akan download di sana.



Untuk mendapatkan link affiliate untuk tujuan promosi, sila dapatkan laporan “10 FORMULA CLICKBANK” terlebih dahulu. Selepas daftar, anda akan diberi keterangan bagaimana mendownload laporan ini dan bagaimana mendapat komisen dengan menyebarkan laporan ini.

LIHAT 10 FORMULA CLICKBANK SEKARANG


Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger