Headlines News :
.
Home » , , , » Preview : Game 2 Piala Malaysia 2013 - Selangor vs ATM

Preview : Game 2 Piala Malaysia 2013 - Selangor vs ATM

Written By Unknown on Friday, August 23, 2013 | 22:00


Malam esok pasukan Selangor akan kembali beraksi di Stadium Shah Alam bagi mengharungi perlawanan kedua Kumpulan A Piala Malaysia 2013. Kali ini pasukan Selangor akan menerima kunjungan The Gladiators atau lebih dikenali dengan ATM FC.

Rekod pertemuan kedua-dua pasukan untuk musim 2013 ini masih lagi berpihak kepada pasukan Selangor, Dua pertemuan dalam Liga Super Selangor tewas 2-0 kepada ATM di Stadium Paroi dan kembali memenangi dia Shah Alam dengan 2-1. Selain itu dalam pertemuan piala FA pula Selangor dipaksa berhempas pulas dengan keputusan 2-2 hingga ke masa tambahan sebelum memenangi perlawanan dengan penentuan sepakan penalti.

Selangor memulakan perlawanan pertama Piala Malaysia 2013 pada hari Selasa lalu dengan sedikit longlai apabila hanya sekadar mampu seri tanpa jaringan dengan pasukan Johor FA di Pasir Gudang. Sebaliknya ATM yang memulakan perlawanan tanpa ayam tambatannya Marlon Alex James tewas kepada Sime Darby dengan keputusan 3-4.

Pada perlawanan esok seharusnya pasukan Selangor bersedia dan lebih berhati-hati dengan sekembalinya Marlon Alex James dalam kesebelasan utama ATM dari penggantungan. Kegagalan untuk memenangi perlawanan ini akan membuatkan Selangor bakal tercicir mata berharga untuk menakluki kumpulan A. Diharapnya gandingan Amri dan Francis Forkey Doe mampu memecah kebuntuan dalam menghasilkan gol sementara barisan pertahanan pula mampu mengekang pergerakan lincah Marlon Alex James dari mencipta serangan yang mampu menghasilkan jaringan. Go, go, go Selangor. Misi 33 pasti boleh.

SELANGOR FA vs ATM FC
Venue - Stadium Shah Alam
Tarikh - Sabtu | 24/08/2013
Waktu : 08:45 malam
Siaran Langsung - Astro ARENA CH801
Live Streaming - LINK 1 


Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger