Headlines News :
.
Home » , , , , » Preview : Game 2 BPL 12/13 - Liverpool vs Manchester City

Preview : Game 2 BPL 12/13 - Liverpool vs Manchester City

Written By Unknown on Saturday, August 25, 2012 | 18:23

Seperti musim-musim lalu, setiap kali pertemuan dalam perlawanan kedua EPL musim baru pasti Liverpool akan bertemu pasukan kuat. Jika dua musim berturut-turut yang lalu bertemu dengan pasukan Arsenal, kini Manchester City pula pasukan yang bakal Liverpool tempuhi dalam perlawanan kedua ini.

Berpandukan kisah-kisah perlawanan awal musim lalu, ketika bertemu pasukan seperti Arsenal, Liverpool mampu untuk mencipta kemenangan, maka untuk musim ini juga ia mampu untuk direalisasikan. Walaupun berbeza pasukan dan corak permainan, tetapi bersemangatkan bermain di gelanggang sendiri Stadium Anfield, sudah pasti harapan menang cerah.

Dengan kembalinya Gerrard, Suarez, Skrtel serta Johnson yang direhatkan ketika perlawanan menentang Heart tempoh hari, sudah pasti kecergasan mereka mampu untuk mengimbangi keangkuhan jentera anak-anak buah Mancini. Disamping itu juga Liverpool bakal menampilkan kemunculan pertama kali pemain yang baru dimiliki minggu lalu Aussama Assaidi. Harapannya pemain murah, berkualiti dan digelar Ferrari ini mampu untuk menjaringkan gol dalam penampilam sulongnya nanti.

Tak kisahlah nak menang berapa pun. Yang penting kita mengharapkan kemenangan untuk mengembalikan moral pemain dan peminat akibat sedikit merundum selepas tewas mengejut kepada West Bromwich Albion pada malam raya lalu dengan jaringan yang tak masuk akal. YNWA...

Barisan Kemungkinan Liverpool

REINA
KELLY ~ CARRAGHER - SKRTEL ~ JOHNSON
ALLEN ~ LUCAS ~ GERRARD
ASSAIDI ~ SUAREZ ~ BORINI

LIVERPOOL vs MANCHESTER CITY
Venue: Anfield
Date: 26 August 2012 (Sunday)
Time: 11.00 pm (Malaysia)
Live: Astro Supersport 3 (CH817) & Astro Supersport HD (CH831)
Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger