Headlines News :
.
Home » , , , » BPL 2013/14 (Game 11) - Liverpool 4-0 Fulham

BPL 2013/14 (Game 11) - Liverpool 4-0 Fulham

Written By Unknown on Monday, November 11, 2013 | 14:36


Pertukaran formasi kepada 4-4-2 sememangnya membuahkan hasil. Belajar dari kesilapan yang telah dilakukan ketika menentang Arsenal minggu lalu, Liverpool bangkit untuk membenam cabaran Fulham dengan keputusan 4-0. Bermain di gelanggang keramat Anfield sememangnya digunakan sebaik mungkin untuk terus mengekori rapat Arsenal di tangga teratas liga.

Tidak dinafikan kehadiran semula Agger, Johnson dan Coutinho dalam kesebelasan utama telah banyak membantu kejayaan Liverpool pada perlawanan ini. Aksi cemerlang terutamanya Johnson telah menjadi nadi penggerak di sebelah kanan serta Cissokho yang nampak lebih selesa untuk berada di lokasi kegemarannya pertahanan kiri.


Suarez terus menjadi mesin gol bagi pasukan Liverpool apabila beliau sendiri telah berjaya menyumbat 2 gol menjadikan 8 gol peribadinya dalam liga Premier untuk musim ini. Sturridge terpaksa menerima hakikat bahawa persembahannya tidak menjadi pada perlawanan ini dan terpaksa dikeluarkan untuk digantikan oleh Moses.


Selepas ini liga akan berehat selama dua minggu untuk memberi laluan kepada pusingan playoff World Cup. Perlawanan seterusnya pula Liverpool akan bertemu musuh setempat iaitu Everton di Goodison Park. Harapnya cuti rehat yang agak panjang mampu untuk terus mengekalkan kecemerlangan pada perlawanan akan datang. YNWA.


LIVERPOOL : Mignolet, Johnson, Skrtel, Agger, Cissokho (Jose Enrique), Lucas, Gerrard (Joe Allen), Henderson, Coutinho, Suarez, Sturridge (Victor Moses)

FULHAM : Stekelenburg, Zverotic (Aaron Hughes), Senderos, Amorebieta, Richardson, Dejagah, Sidwell, Parker, Kacaniklic (Bryan Ruiz), Kasami, Berbatov (Giorgos Karagounis)


liverpool-4-0-fulham 9-11-2013 by baphuc1024

Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger