Headlines News :
.
Home » , , » Kyrgiakos berpindah ke Wolfsburg

Kyrgiakos berpindah ke Wolfsburg

Written By Unknown on Tuesday, August 23, 2011 | 03:33


Seperti tidak percaya. Tanpa gosip dan khabar angin mengenai perpindahannya, tiba2 sahaja Kyrgiakos telah berjaya disunting oleh kelab Bundesliga Jerman, Wolfsburg. Menurut laman web rasmi LFC, Liverpool telah pun mengesahkan berita perpindahan tersebut.

Dalam rundingannya, pemain antarabangsa Greece ini telah menandatangani kontrak dua tahun dengan kelab Jerman tersebut tetapi tiada pula bayaran perpindahan yang telah diumumkan. Kyrgiakos telah membuat 49 kali penampilan untuk Liverpool selepas menyertai kelab itu dari AEK Athens pada musim panas tahun 2009.

Pemain berusia 32 tahun ini telah mendedahkan beliau tidak sabar untuk kembali ke Jerman selepas menghabiskan dua musim di Eintracht Frankfurt dari 2006 hingga 2008. 'Wolfsburg kelab yang baik. Mereka memenangi kejohanan pada tahun 2009, 'katanya kepada laman web rasmi kelab itu.


Sebenarnya Kyrgiakos merasakan kedudukannya sedikit tergugat dengan khabar terkini bahawa Dalglish akan membeli lagi pemain pertahanan tengah. Disamping itu juga polisi kelab yang mahukan pemain2 muda yang bertenaga untuk mengalas cabaran. Dengan peluangnya selama ini untuk berada di skuad utama adalah terhad, maka keputusan terbaik baginya adalah berpindah ke kelab yang lain dalam meniti waktu2 akhir kariernya.

Apa pun terima kasih Kyrgiakos dengan sumbangan anda selama ini. Walaupun ia tidaklah sebesar mana yang boleh dibanggakan, tetapi ketika tiadanya kelibat Carragher dipadang, sudah pastilah beliau yang mengalas cabaran posisi tersebut. Apa pun selamat jalan dan maju jaya diucapkan kepada beliau. Jasamu tetap dikenang.

Share this article :

2 comments:

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger