Headlines News :
.
Home » , , , » BPL 2013/14 (Game 7) - Liverpool 3-1 Crystal Palace

BPL 2013/14 (Game 7) - Liverpool 3-1 Crystal Palace

Written By Unknown on Friday, October 11, 2013 | 15:10

Tahniah diucapkan kepada pasukan Liverpool kerana telah berjaya memenangi perlawanan ketika menentang pasukan Crytal Palace tempoh hari. Keputusan 3-1 hasil jaringan Suarez, Sturridge dan Gerrard telah membawa Liverpool terus menyamai 16 mata bersama Arsenal di tangga pertama liga.

Untuk perlawanan kali ini, saya tak tahu nak komen apa. Disebabkan ketika berlangsungnya perlawanan ini, saya sedang berada di baandaraya Phnom Penh, Cambodia. Di hotel ada juga channel yang membuat siaran langsung perlawanan ini. Malangnya siaran langsung tak bagus. Suara ada tapi gambar tiada. Ada wifi, tapi dah connect password pun tak boleh juga nak browser. Akhirnya terpaksa juga guna broadband. Yang tak seronoknya dahlah dapat tengok perlawanan lambat, broadband pula habis kuota selepas 30 minit tengok. Akhirnya tidur sajalah.

Apapun gandingan Sturridge dan Suarez semakin mantap. Harapnya gandingan mereka ini akan terus menyinar untuk mencipta lebih banyak jaringan dalam mencari kemenangan. Cuti reht dua minggu ini sempena perlawanan antarabangsa harapnya dapat memberi sesuatu yang bermakna menjelang perlawanan menentang Newcastle United pada 19 Oktober nanti.


Share this article :

1 comment:

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger