Headlines News :
.
Home » , » Aku kecewa lagi

Aku kecewa lagi

Written By Unknown on Thursday, September 23, 2010 | 22:45

Liverpool           2 (2) - (4) 2      Northampton Town
Jovanovic (9)                                     Billy Mckay (56)
David Ngog   (116)                     Michael Jacobs (98)
Shelvy (pen)                              Kevin Thornton (pen)
Agger (pen)                                      Liam Davis (pen)
                                                  Michael Jacobs (pen)
                                                     Abdul Osman (pen)
                                                      
 Dari awal pagi hingga ke subuh pagi tadi aku menghabiskan masa dengan online je.Setelah mengemaskini semula blog serta blog walking, aku pun buka ler laman ESPN Soccernet. Ni gara2 nak tau result Curling Cup antara Liverpool bertemu Northampton. Maklumlah, tiada live kat Astro. Jadi terpaksa ler tunggu keputusan sahaja.


Buka2 jer, aku cukup marah, bengang, sakit hati & macam2 lagi yang sewaktu2 denganya. Mana taknya, kalau 1st half tadi aku tengok Liverpool dah mendahului 1-0 dengan jaringan Jovanovic, tapi bila keputusan penuhnya Liverpool kalah pada pasukan kerdil dari Division dua. Diulangi sekali lagi DIVISION DUA. Huhuhuhuh. Apa sudah jadi ni? Apa malangnya nasib pasukan kesayanganku ini. Waaaaaaa

Nasib terus tidak menyebelahi The Reds. Kalau minggu lepas ada bayang2 kebangkitan setelah membelasah Steaua di Liga Eropah, tapi selang beberapa hari, Red Devil pula telah menafikan kebangkitan itu Di EPL. Dimana silapnya. Aku sebenarnya berharap Roy Hodgson dapat memberi sinar baru kepada Liverpool. Kalau dulu diwaktu Rafa Banitez, dia kurang mengambil berat terhadap kejohanan Curling Cup ni. Walaupun ia sebagai kejohanan kelas dua atau mudahnya untuk pemain2 simpanan, tetapi bagi aku dan juga semua peminat2 dahagakan kejayaan. Kalau boleh aku nak semua piala kejohanan yang Liverpool sertai. Boleh ke? Susahkan. Real Madrid yang power pun tak boleh nak buat. ehhehehh

Aku tidak ler nak menyalahkan abang Roy 100%. Bagi aku, sesiapa saja pun yang mengendalikan Liverpool ketika ini, akan menghadapi tekanan yang terlalu berat. Dengan dana yang langsung tak memadai, kualiti pemain yang ditinggalkan oleh Rafa, peminat2 yang dahagakan kejayaan dan juga masalah dalaman kelab yang dibebani hutang ini. Tak selesai2 lagi nak tukar hak milik (tokey). Apakan daya abang Roy, itulah nasib anda. Tapi aku percaya, dia masih lagi dalam proses untuk menguji qualiti, keserasian dan kemahiran pemain2nya.

Perjalanan masih panjang. Aku masih menaruh kepercayaan dan harapan pada abang Roy untuk merealisasikan kejayaan ini. Aku masih nampak sinar kejayaan itu walaupun sukar. Bagi pemain2 kesayanganku, buktikan anda boleh. Inilah masanya untuk anda mengukir nama disebalik kejayaan kita. Mengapai bintang2 yang digilap oleh abang Roy. Untuk Idolaku " Steven Gerrard", usahlah kau berputus asa. Bimbinglah pasukan dengan penuh bersemangat. Ketuailah mereka untuk menutup mulut2 yang selama ini mempersendakan kita. Ingatlah, dibelakangmu ada jutaan peminat yang sentiasa memberi sokongan tanpa rasa jemu. Berpeganglah kita pada slogan " You'll Never Walk Alone"
Share this article :

2 comments:

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger