Headlines News :
Home » , » Rahsia Cincin Pernikahan Harus Disarung di Jari Manis..

Rahsia Cincin Pernikahan Harus Disarung di Jari Manis..

Written By saleehs gerrard on Sunday, October 17, 2010 | 01:30

Ikuti langkah berikut ini, Tuhan benar-benar membuat keajaiban (ini berasal dari kutipan Cina)

Pertama, tunjukkan telapak tangan anda,  
jari tengah ditekuk ke dalam.

  Kemudian, 4 jari yang lain pertemukan hujungnya.

  Permainan dimulai, 5 pasang jari tetapi 
hanya 1 pasang yang tidak dipisahkan...

Cubalah membuka ibu jari anda, ibu jari menwakili orang
tua, ibu jari boleh dibuka kerana semua manusia mengalami sakit dan mati. Dengan demikian orang tua kita akan meninggalkan kita suatu hari nanti.

Tutup kembali ibu jari anda, kemudian buka jari telunjuk
anda, jari telunjuk mewakili kakak dan adik anda, mereka memiliki keluarga sendiri, sehingga mereka juga akan meninggalkan kita.


Sekarang tutup kembali jari telunjuk anda, buka jari
kelingking
, yang mewakili anak2. cepat atau lambat anak2 juga akan meninggalkan kita.


selanjutnya, tutup jari kelingking anda, bukalah jari manis anda tempat dimana kita menyarung cincin perkawinan anda, anda akan hairan kerana jari tersebut tidak akan boleh dibuka. Kerana jari manis mewakili suami dan isteri, selama hidup anda dan pasangan anda akan terus melekat satu sama lain.
 
Share this article :

25 comments:

  1. ouh , betul laa .. best entry nihh . hee ;)

    ReplyDelete
  2. ooo.. ada rahsia tersembunyi rupanya..

    ReplyDelete
  3. mmg xbley buke la jari manis aku nih.. nape ek..?
    hahaha

    ReplyDelete
  4. oooooo,,sarungkanlah cincin ke jari manisku wahai my future hubby!!lalalala

    ReplyDelete
  5. Subhanallah...
    maksud tersirat yg cukup m'dalam..

    ReplyDelete
  6. aku mmg pakai cincin kat jari manis:P

    ReplyDelete
  7. knapa sy blh je buka?? ish~ ni yg x best ni....kalo anak jari plak mcm mana??

    ReplyDelete
  8. btul3... mmg btul info nihh...huhu

    ReplyDelete
  9. slm, mntk izin nk share d blog boleh? :) moga bermanfaat.

    ReplyDelete
  10. dulu dah penah try.and it's amzing ;))

    ReplyDelete
  11. mm..nak letak link psl post ne kt blog sy leh..??

    ReplyDelete
  12. sarah minta izin share yer?trima kasih....

    ReplyDelete
  13. pernah tengok pasal entry nie dlam tv.. memang betulkn..

    ReplyDelete
  14. sya dah cuba2... best2... heheheheh..

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger