Headlines News :
.
Home » , » Liverpool 1-2 Blackpool - Singkirkan Roy!!!

Liverpool 1-2 Blackpool - Singkirkan Roy!!!

Written By Unknown on Monday, October 4, 2010 | 12:11

Malang terus menimpa2. Itu je ler yang boleh aku katakan. Tuah pun dah tak sudi nak tolong. Hampeh dan terus hampeh.

Nak ulas game, aku dah tak minat. Asyik nak kutuk jer ni. Baik tak payah komen apa2 tentang permainan. Cuma aku nak kutuk mangkuk2 tingkat yang tak sedar diri. Bodoh lagi membahlulkan.

Apa punye formula yang ko suruh aku wat ni roy..arghhhh..

Ko main la ngog.. Aku takde mood le. main mcm budak2.
Malam tadi sejarah telah tercipta. Liverpool jatuh rangking ke 18. Pehh.. Sejarah yang memalukan. Nasib baik aku penyokong tegar. Kalau aku ni macam penyokong2 MU yang lalang tu, dah lama aku sokong Blackpool. hehehhehe

berkata Kuyt kepada Gerrard, "January nanti kita pindah ke Blackpool jer yer. Kat sana POOL gakkan". huhu
Tahniah buat dua ekor monyet ni. Sebab dia oranglah Liverpool melingkup. Ptuiiii...

Ketua lanun. Pergi jahanam ko mangkuk.
Berambus kau dari Anfield. Tak sedar diri betul
Aku nak perubahan. perubahan semakin lama semakin maju, bukan semakin lama semakin tenggelam. Aku tak salahkan player. Tapi dari aku tengok malam tadi, player dah bagi signal. Diaorang tak suka formasi kau Roy. Diaorang tak meluahkannya kat luar, tapi meluahkan melalui permainan. Signal dah bagi, takkan tak paham2 lagi. Kayu betul le korang ni. Takkan nak tunggu Gerrard, Torres, Kuyt & Cole bla baru nak wat perubahan. Tolonglah sayangi kelab, pemain & peminat. Harap King Kenny @ Martin Oniel dapat mengisi tempat si bangsat ni.


Share this article :

3 comments:

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger