Headlines News :
.
Home » , » Harapan ribut taufan pergi meninggalkan Anfield

Harapan ribut taufan pergi meninggalkan Anfield

Written By Unknown on Thursday, October 7, 2010 | 04:46

Emm.. kenapa ler hari ni aku lambat buka website LFC. selalu aku online jer, mesti buka website club. Mungkin disebabkan minggu ni, mnggu yang penuh dengan kerja2 yang tertunggak. Tu yang terlupa kot.. hehehe.. Buka2 jer terpampang berita panas.

"Broughton expects Liverpool deal in a week"

Liverpool hari ini mengumumkan bahawa pengarah tertinggi Liverpool telah meluluskan penjualan pasukan kepada New England Sports Ventures (NESV).


New England Sukan Ventures pada saat ini mempunyai portfolio syarikat termasuk pasukan baseball Boston Red Sox Martin Broughton yang merupakan Ketua pengarah Liverpool FC, berkata:

“Saya kami telah berjaya menyelesaikan proses jualan ini. Ahli lembaga pengarah memutuskan untuk menerima cadangan NESV atas dasar dasar bahawa mereka lebih baik serta memenuhi kriteria yang kami rasa boleh memberi perubahan kepada.

“Kami telah bertemu dengan mereka di Boston, London dan Liverpool selama beberapa minggu dan saya sangat yakin dengan apa yang telah mereka kata kan dengan visi mereka kepada Liverpool.

“Dengan menghapuskan beban hutang pengambilalihan, tawaran ini membolehkan kita untuk lebih berfokos kepada pelaburan untuk pasukan. Tambah Martin Broughton lagi “Saya kecewa dengan tindakan pemilik telah mencuba untuk mencegah kesepakatan berlaku dan kini kami lembaga pengarah harus menjalankan proses undang-undang untuk menyelesaikan penjualan ini. ”

Ini merupakan maklumat tambahan kepada sesiapa yang masih belum mengetahui berkenaan New England Sports Ventures. NESV mempunyai kepentingan kepada pasukan baseball Boston Red Sox. Serta pasukan ini  dimiliki oleh John W. Henry yang mempunyai kekayaan bersih sekitar £ 545 juta . Beliau juga merupakan pemilik kepada Roush Fenway Racing yang merupakan pasukan yang menyertai dalam liga lumba kereta terkenal di seluruh dunia iaitu NASCAR Dan akhir ini maklumat penting yang perlu diketahui oleh semua, iaitu proses pembelian dan jualan ini, masih belum tamat kerana dalam proses ini kedua pihak harus mendapat kata persetujuan pembelian dari pihak Premier League untuk melengkapkan proses pembelian ini.

Disebalik kegembiraanku ini, aku sedikit terasa lemah. Lain buyer yang kuharap, lain buyer pula yang membeli. Kuharapkan Pak Arab, tapi Pak Amerika  juga yang membeli. Emmmm.. Tapi bila ku fikir2kan, walaupun rambut sama hitam, hati lain2kan. Semoga owner baru ni tak ler macam mangkuk2 dua ekor tu. Binatang pun takde perangai macam dia. Harap owner baru ni, dapat menunaikan janji2nya. Beli player2 yang lebih berkualiti. Bina stadium baru. Yang penting kembalikan zaman kegemilangan kelab.

Kepada Yanks, cepat2lah korang berambus. Jangan lupa bawa Roy sekali yer
Share this article :

1 comment:

  1. roy mmg sengal, buat transfer yang mcm haram.

    cmner nk amek badge 2??xde koding pon

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger