Headlines News :
.
Home » , » Khabarnya Raul Meireles cuba dipancing Inter Milan

Khabarnya Raul Meireles cuba dipancing Inter Milan

Written By Unknown on Wednesday, June 15, 2011 | 03:24

Pemain yang memenangi anugerah pemain terbaik musim ini Raul Meireles khabarnya sedang dipancing oleh bekas juara Champion League, Inter Milan. Antara benar atau tidak, tetapi gosip ini semakin liar kedengaran di akhbar2 sukan Eropah.

Meireles adalah pemain yang dibawa masuk oleh Roy Hodgson pada perpindahan musim panas tahun lalu. Beliau memulakan kariernya di Anfield dengan keadaan yang tidak menentu dibawah kendalian Hodgson. Walau bagaimanapun, dibawah bimbingan King Dalglish, Meireles mula menunjukkan taringnya dengan mencipta 5 jaringan fantastik serta merencanakan gerakan untuk teman2nya menjaringkan gol. Malah kita masih ingat lagi bagaimana jaringan dari tendangan voley jarak jauhnya  berjaya mengalahkan Chelsea.

Perlukah kita merelakan pemergian meireles ini. Tidak takutkah kita pisang berbuah dua kali selepas perginya Alonso ke Real Madrid yang mengakibatkan pasukan kita terumbang ambing. Nama seperti Charlie Adam, Stewart Downing, Juan Mata, Fernando Gago dan Ever Banega adalah antara pemain midfield yang Dalglish inginkan selepas berjaya mengikat Jordan Henderson. Adakah ini tanda2 Dalglish dan Comolli bersedia untuk menjual Meireles.

Diharap ini hanyalah sekadar khabar angin untuk menghangatkan lagi musim perpindahan ini. Kalau Inter nak juga, bagi saja Poulsen, Jovanovic dan Aquilani. Meireles tolonglah simpan.
Share this article :

1 comment:

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger