Headlines News :
.
Home » , , » Sammy Lee meninggalkan Anfield

Sammy Lee meninggalkan Anfield

Written By Unknown on Thursday, June 30, 2011 | 00:24

Mungkin sudah merasai kedudukannya sebagai pembantu pengurus tidak diperlukan lagi, Sammy Lee membuat keputusan yang mengejutkan semua pihak dengan meletakkan jawatan itu hari ini. Kemanakah arah tujuannya. Merajukkah dia?

Semenjak ketibaan Steve Clarke ke Anfield untuk menjadi jurulatih utama pasukan untuk mengambil alih tempat Sammy Lee, jawatannya sebagai Penolong pengurus adalah ibarat kambing hitam sahaja. Tiada apa kuasa serta kepercayaan yang besar diberi kepadanya.

Selama 3 tahun memegang jawatan tersebut, beliau telah bekerja dibawah 3 orang pengurus. Sammy yang mula dibawa masuk ketika zaman rejim Rafa pada tahun 2008 telah memberi impak yang terbaik kepada pasukan. Walaubagaimanapun, ketika berada dibawah Roy Hodgson kewibawaannya mula dipertikaikan sehingga ada peminat yang menyuruh Roy membawa Sammy pergi bersama2nya. Sehinggalah Kenny Dalglish mengambil alih, kerja2 Sammy mula dikurangkan dengan Dalglish membawa masuk Steve Clarke untuk menjadi jurulatih utama pasukan.

Dengar cerita Sammy ingin kembali menjadi pengurus utama. Kemana arah tujuannya belum dapat dipastikan lagi. Mungkinkah beliau akan mengikut bos lamanya iaitu Sam Allardyce ke Wesy Ham. Walau kemana arah tujuannya pun, diharap beliau dapat menjadi seorang pengurus yang berjaya.
Share this article :

1 comment:

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger