Headlines News :
.
Home » , » Maxi Rodriguez pula buat hal

Maxi Rodriguez pula buat hal

Written By Unknown on Thursday, June 16, 2011 | 02:27

Hari ini, peminat Liverpool dikejutkan pula dengan berita sensasi bahawa pemain sayap kita Maxi Rodriguez menyatakan hasrat untuk kembali bermain di negara asalnya Argentina. Merajukkah Maxi? Dah nak terikut2 perangai pembelot bekas pemain kita dulu si Torres ke?

Mungkin ada benarnya Maxi terasa hati. Memang benar polisi FSG mahukan pemain2 muda yang berbakat. Walaupun umurnya sudah menjangkau 30 tahun, tapi ini tidak bermakna beliau akan ditendang begitu sahaja. Lagi2 selepas beliau berjaya mencipta nama dengan 2 kali hatrik sejak dibawah kendalian Dalglish. Takkanlah Dalglish tak nak kenang jasa dia.

Berkemungkinan juga, ura2 nama seperti Charlie Adam, Stewart Downing dan Santi Carzola mula hangat diperkatakan untuk menyarung jersi Liverpool menjadikan Maxi merasakan dia hanya akan menjadi pemanas bangku simpanan sahaja dimusim akan datang.

Sekiranya benar2 Maxi ingin pulang ke kampung halamannya dan kelab yang akan diwakilinya adalah Newell's Old Boys. Jika itulah kehendaknya dan Dalglish melepaskanya, selamat maju jaya diucapkan kepada Maxi Redriguez di kampung halamannya Argentina.
Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger