Headlines News :
.
Home » , , , » Preview : Game 3 BPL 11/12 - Liverpool VS Bolton

Preview : Game 3 BPL 11/12 - Liverpool VS Bolton

Written By Unknown on Saturday, August 27, 2011 | 06:16

Malam ini kita akan menyaksikan perlawanan ke 3 pasukan Liverpool menentang Bolton Wanderers dalam Premier League bagi musim 11/12 ini. Bermain dihalaman Anfield sudah pastinya kita mengharapkan keputusan yang terbaik bagi Liverpool. Bukan kalah, bukanya seri tetapi sudah pastinya menang yang dicari untuk terus mengukuhkan kedudukan dalam kelompok teratas liga.

Bolton yang kita ketahui adalah antara pasukan pengacau dalam liga. Musim lepas pasukan ini bermula pada kedudukan 6 terbaik liga. Walaubagaimanapun kedudukan pasukan ini berubah ke kedudukan 14 di penghujung musim. Pada 2 perlawanan yang lalu mereka telah mengutip 1 kemenangan dan 1 kekalahan. Menang bergaya 4-0 keatas Queens Park Rangers dihalaman lawan serta bangkit untuk menjaringkan 2 gol setelah ketinggalan 0-3 kepada Manchester City sebelum menyerah kalah adalah suatu petanda bahawa anak didik Owen Coyle tidak boleh di buat main2. 2 perlawanan menghasilkan 6 gol mencerminkan skuad mereka mantap dari semua posisi.

Rekod pertemuan kita musim lalu kedua2 perlawanan dalam liga dimenangi oleh Liverpool. Menang 2-1 di Anfield dan 0-1 di Stadium Reebok. Tetapi itu kisah lama yang kita tidak boleh ambil kira dari segi prestasi semasa pasukan Bolton ini. Suarez dan Carroll sudah pasti dibayangi oleh Gary Cahill, pemain yang sedang dalam bidaan Dalglish dan Wenger. Apa yang pasti kedua2 pasukan akan menguna pakai format yang sama 4-4-2 pada malam ini.

Apapun kita mengharapkan pemain2 kita dapat mengatasi corak permainan pantas yang ditonjolkan oleh pasukan Bolton. Lucas dan Adam seharusnya memainkan peranan penuh dalam merencanakan jentera serangan sambil dibantu oleh Kuyt dan Downing sebelum disudahi oleh Suarez dan Carroll. Selamat berjuang wahai wira2 Anfield..

Barisan Kemungkinan

Reina
Kelly - Carragher - Agger - Enrique
Kuyt - Adam - Lucas - Downing
Carroll - Suarez

Barclays Premier League 2011/12: 
Liverpool v Bolton Wanderers 
live from Anfield, Liverpool, England.
Channel : Astro SuperSport 3 (817)
Tarikh : 28 Agos 2011
Waktu : 12:30 pagi

Share this article :

1 comment:

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger