Headlines News :
.
Home » , , » Preview : Game 11 BPL 11/12 - Liverpool VS Swansea

Preview : Game 11 BPL 11/12 - Liverpool VS Swansea

Written By Unknown on Saturday, November 5, 2011 | 01:24


Malam ini pasukan Liverpool akan kembali ke gelanggang keramat Anfield untuk menerima kunjungan pasukan Swansea. Dengan semangat kemenangan yang masih membara membenam West Brom minggu lalu, malam ini misi kejayaan untuk merangkul 3 mata penuh diteruskan lagi.


Minggu ini kita juga dikejutkan berkenaan kecederaan yang melanda kapten Steven Gerrard. Jangkitan kuman di kakinya kembali menyerangnya. Nampaknya kita sekali lagi terpaksa merelakan ketiadaan beliau dalam kesebelasan untuk jangkamasa yang agak lama. Tetapi harus diingat, kita sebenarnya sudah bersedia mengaharungi perlawanan tanpa Gerrard. Dengan berbekalkan pemain yang sedia ada, sudah pasti merka mampu memikul tugas yang di amanahkan oleh Dalglish.

Swansea boleh kita lavelkan pasukan cap ayam yang menjadi penyebuk didalam liga. Tetapi harus diingat, perlawanan malam nanti, Liverpool sepatutnya tidak sepatutnya mempertikaikan siapa pasukan ini. Kita telah belajar dari perlawanan menentang Norwich 2 minggu yg lalu. Pasukan yang telah dianggap mudah bagi kita, tetapi hakikatnya keputusan seri sahaja yang mampu diperolehi. Adakah kita bakal menerima keputusan sedemikian?


Walauapapun yang terjadi dan siapa sahaja yang diturunkan pada malam nanti, peganglah amanah yang diberikan oleh Dalglish. Ikutlah segala arahan dan tunjuk ajar yang diberi. InsyaAllah kejayaan bakal menjadi milik Liverpool. YNWA.

Saksikan siaran langsung perlawanan ini di:
Channel : ASTRO STAR Sports (813)
Tarikh : 05/11/2011 - Sabtu
Masa : 10:55 malam
Share this article :

1 comment:

  1. jgn liv yg d jd kn ayam oleh si angsa udah ler...malu wooo x psl2 x leh nk raya

    salam aidil adha

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger