Headlines News :
.
Home » , » Syukur - 2 blogku telah dikembalikan oleh Google.

Syukur - 2 blogku telah dikembalikan oleh Google.

Written By Unknown on Wednesday, August 4, 2010 | 14:15

Masih ingat tak lagi dengan posting aku yang lalu? "Aduh....Blog aku kena roadblock". Kepada mereka-mereka yang membaca artikel aku itu pasti bersimpati dan ingin mengetahui dengan lanjut apa nasib dengan dua blog tersebut.

Sebenarnya aku sudah putus asa & patah hati dengan dua blog itu. Aku sudah memikirkan untuk membina blog Versi 2 bagi mewarisi isi kandung blog MPP Zon 16-MDKL & Tegarfishing Club ini. Cuma waktu saja yang tidak mengizinkan kerana aku sibuk untuk mengumpul2kan kembali maklumat2 yang telah terkubur itu...


Tapi kini, sejarah telah tercipta. Pada tarikh 29/07/2010 yang lalu, hatiku tergerak untuk membuka laman blog tersebut. Apabila aku taip saja url blog MPP Zon 16-MDKL, dengan tidak disangka2 menjelmalah laman yang amat kurindui ini.betapa gembiranya aku ketika itu. Kemudia aku taip pula url Tegarfishing Club. Alhamdulillah, semuanya pulih seperti sediakala. Bila aku amati "Live traffic feed" history, barulah aku tahu, sebenarnya pada tarikh 26/07/2010 lagi blog ini telah dikembalikan oleh Google. Kiranya seminggu jugalah blog tersebut dibekukan.


Terima kasih daun keladi kepada pihak Google kerana memberi peluang kedua kepada blog2 aku ini. Selepas ini aku akan lebih berhati2 lagi untuk membuat sesuatu tindakan berkenaan blog ini. Sesungguhnya Allah memberi hidayah & kesabaran kepada umatnya..
Share this article :

5 comments:

  1. Syiqin : Selalu gak. sbb yang mmbanned tu bkn org. robot dia. bila tgk ada spam jer kat blog kt ni.. siap ler..

    ReplyDelete
  2. Salam bro.
    Asal ye bnde2 cmni?
    SPAM, cmne blog kena SPAM?

    *Setau aku blog2/forum bongkarkan pasal illuminati je yg pnh dihack dan di padam. Memang potensi besar lah untuk kena padam. Ni kisah benar.

    *bro, pakai WP lah kalau cmni. Blog ni pun dah lama kan. hehe

    ReplyDelete
  3. affan : aku pun x tau ler spam apa yg aku buat. tp dua2 blog tu x der pun psl illuminati. tu semua psl club & aktiviti individu.. entahler..

    *aku x pandai ler nak gn WP. x abis study g.. tapi dia org kat WP lg slamat.. klau kn banned pun dia bg pluang nak backup data.. akan difikir2kan..

    ReplyDelete
  4. lebih baik buat persiapan...backup semua posting. kalau kena ban boleh post balik...

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger