Headlines News :
Home » , » Nasi Lemak 2.0 - Namewee maki Utusan

Nasi Lemak 2.0 - Namewee maki Utusan

Written By saleehs gerrard on Tuesday, October 4, 2011 | 02:07

Aduhai, pening kepala melihat gelagat Namewee ni. Semakin hari ada saja perkara yang membangkitkan kemarahan pihak tertentu dibuatnya. SG pun tak faham apa motif sebenarnya beliau sering kali menghangatkan suasana.

Tapi SG sebenarnya bukan nak ambil pusing pun apa yang di nak buat. Tapi mungkin dia pula yang ambil pusing apa yang orang komen tentang dia. Ni semua gara2 filem "Nasi Lemak 2.0". Macam2 pendapat orang ramai tentang filem ni. SG pun malas ler nak komen. Setiap orang ada pendirian masing2. Tapi yang gentlenya beliau ni, dia nak maki ke, kutuk ke, tak kira siapa orang tu. Lepas tu maki2 menggunakan video clip pula. Emmm... memang berani.. SO kalau nak tau kenapa dia marah kat Utusan Malaysia, baca sini

So kat bawah ni, video clip Namewee Fuck Utusan. Layan....


Tapikan, banyak2 video clip yang ada muka Namewee ni, yang paling pelik ialah video clip "Undilah". Bukanlah nak pelik pasal pembikinannya, tapi pelik sebab video clip ni kena tarik balik dari disiarkan di TV. Alasan SKMM tak lulus lagi. Yer ker. Tapi ada gak orang kata, video ni banyak mempamerkan wajah2 warga pembangkang. Habis tu Tengku Razaleigh Hamzah tu pembangkang gak ke?. Entahlah. SG pun tak faham dengan politikus kat Malaysia ni.

Jom layan pula video "UNDILAH"


p/s: teringin juga nak tengok Nasi Lemak 2.0. so lepas ni apa pula Namewee ni nak buat lagi yer...
Share this article :

4 comments:

  1. huiyooo..dia marah sangat tu...hahahahaha...ok u say ur word namawee...reporter pun say his word too...padan la tu.haha

    ReplyDelete
  2. okei eyka serius tak suke si hipokrit namewee ni..-.-

    ReplyDelete
  3. Kalau Namewee ni ditarik masuk DAP, mst huru hara Malaysia ni...haha

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger