Headlines News :
.
Home » , » Separuh Akhir (1) Piala Malaysia 2011 - Selangor 0-2 Terengganu

Separuh Akhir (1) Piala Malaysia 2011 - Selangor 0-2 Terengganu

Written By Unknown on Wednesday, October 19, 2011 | 00:33


Selangor gagal memanfaatkan peluang bermain di gelanggang sendiri apabila tunduk kepada Terengganu 0-2 di Stadium Shah Alam. Ketiadaan Amri Yahya memberi impak besar kepada barisan serangan pasukan Selangor apabila melepaskan banyak peluang keemasan yang terhidang.

Sememangnya lumrah permainan, menguasai perlawanan belum tentu boleh menjamin kejayaan jika tidak diiringi dengan tuah. Begitulah nasib Selangor yang serba tidak menjadi dihadapan gol. Kemahiran sepakan percuma yang ditonjolkan pada perlawanan menentang Perak tempoh hari, gagal dijelmakan semula oleh Safiq Rahim yang sering menyepak jauh dari sasaran.

2 gol mudah yang sukar diterima oleh peminat2 Red Giants. Apakah perlawanan pertama ini sudah menutup peluang Selangor untuk mencapai MISI 33?. Jawapannya sudah tentu tidak dan masih belum terlambat. Apa yng diharapkan peluang 90 minit lagi bermain di Kuala Terengganu dapat dimanfaatkan sepenuhnya oleh anak2 buah P. Maniam. Mencari 3 gol di tempat lawan sememangnya tugas berat yang perlu dipikul oleh P. Maniam. Diharap beliau dapat menyusun strategi terbaik untuk mengharungi gelombang pantai timur yang pastinya akan terus ingin mencipta kejayaan. Good Luck Selangor...
Share this article :

1 comment:

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger