Headlines News :
.
Home » , , » Irfan Bakti akhirnya meletakkan jawatan

Irfan Bakti akhirnya meletakkan jawatan

Written By Unknown on Friday, August 30, 2013 | 01:30


Tidak sampai 24 jam selepas tewas kepada Sime Darby pada perlawanan Piala Malaysia semalam, Irfan Bakti telah menghantar surat perletakkan jawatannya sebagai pengurus serta jurulatih pasukan Selangor. Menurut Irfan beliau mengaku kalah dan gagal utuk mengemudi pasukan yang penuh dengan kejuaraan ini untuk mencapai misi 33 yang diidamkan. Sesuatu yang menjadi tanda tanya kepada pemat Merah Kuning apakah sebenarnya yang sedang berlaku dalam kem Selangor.

Dengar cerita selepas perlawanan menentang Sime Darby kelmarin, bas yag membawa pemain dan pengurusan Selangor telah dikepung oleh 500 orang penyokong Red Giant. Mereka menyatakan urang puas hatinya terhadap persembahan yang ditunjukkan oleh pemain Selango dalam kempen Piala Malaysia tahun ini. Tiga perlawanan yang dilalui, Selangor hanya mampu mengutip 1 mata sahaja dimana seri bersama Johor FA serta tewas kepada ATM dan Sime Darby.


Untuk sementara waktu bagi mengharungi baki tiga pelawanan dalam kumpulan A Piala Malaysia ini, tugas Jurulatih akan dipikul oleh P. Maniam. Kalau diikutkan sejarah, P. Maniam pernah juga menjadi jurulatih sementara selepas dilepaskan secara mengejut oleh K. Devan pada tahun 2011. Walaupun ketika mengambil alih tugas tersebut selangor juga seperti dalam keadaan sekarang dan hanya berbaki 2 perlawanan peringkat kumpulan, tetapi P. Maniam berjaya untuk membawa Selangor ke perlawanan Separuh dan tewas kepada pasukan Terengganu. Mungkin jua tuah P. Maniam ini masih melekat bersamanya. Harap-harap ada lagi sisa-sisa harapan untuk Selangor.

Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger