Headlines News :
.
Home » , , , » Suarez tuduh Liverpool langgar kontrak

Suarez tuduh Liverpool langgar kontrak

Written By Unknown on Friday, August 9, 2013 | 06:30


Apa saja nak jadi dengan ayam tambatan Liverpool yang seorang ni. Ingatkan selepas Ian Ayre menyatakan Suarez akan kekal di Anfield, maka semua spekulasi akan berhenti. Rupanya ia semakin menjadi-jadi. Mungkin sudah tiba masanya Liverpool merelakan pemergian suarez ke kelab mana yang berminat dengannya. Semakin disimpan, semakin naik kepala pula jadinya.

Jika ditanya kepada semua pemain bolasepak profesional, siapa yang tak mahu untuk beraksi di gelanggang Eropah (Champion League). Pasti semua mempunyai keinginan, lagi-lagi jika mereka merasakan bahawa diri mereka sedang berada dipuncak prestasi yang baik. Jadi tidak salah pun kalau Suarez juga berkeinginan untuk bermain bersama kelab yang layak ke Champion League.

Cuma bagi saya, cara Suarez ini amatlah kurang menyenangkan kita semua. Peristiwa Torres berpindah ke Chelsea masih lagi belum sembuh, inikan pula Suarez ingin berhijrah ke Arsenal. Persoalannya, kenapa Arsenal? Kenapa beliau tidak memilih untuk berhijrah keluar dari England. Jika beliau menghormati penyokong-penyokong Liverpool, sudah pasti beliau tidak akan memilih ke Arsenal.

Selain itu, alasan berpindah disebabkan Liverpool gagal ke Champion League juga amat sukar untuk diterima. Memang terma janji didalam kontrak ada menyatakan bahawa Suarez boleh berpindah jika Liverpool gagal ke Champion League dan juga harga tawaran melepasi 40 juta. Persoalannya, berapa kali beliau buat perangai didalam kem Liverpool. Digantung perlawanan mengigit orang, kad kuning dan macam-macam lagi yang menyebabkan Liverpool gagal untuk menggunakan khidmatnya diatas padang. Jadi bukankah itu salah satu punca Liverpool kurang menyerlah.

Jadi disini diharapkan Suarez dapatlah mengeluarkan kenyataan tu agar tidak menyakiti mana-mana pihak. Bagi Liverpool juga biarlah Suarez pergi kerana apa guna kita simpan pemain yang hatinya tidak berada di Anfield. Berdasarkan pembelian yang ada, nampaknya sudah memadai dengan penampilan yang penuh bergaya ditunjukkan oleh Iago Aspas untuk mengantikan posisi Suarez tersebut. Patah tumbuh hilang berganti, berpindah ke England pasti akan kena boo nanti. hehehe

psss- Kalau nak merasa siku Agger, pegilah ke kelab dalam England...

Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger