Headlines News :
.
Home » , , , » Kedudukan liga Pra-Musim 2013/2014

Kedudukan liga Pra-Musim 2013/2014

Written By Unknown on Thursday, August 15, 2013 | 01:00


Selepas mengharungi 7 perlawanan Pra-Musim (persahabatan) untuk musim panas 2013/2014 ini, Liverpool telah menduduki tangga ke-3 dalam carta liga analisis untuk semua kelab Premier League. Ia adalah sesuatu yang amat membanggakan bagi kita dimana ia menunjukkan Liverpool telah benar-benar bersedia untuk mengharungi cabaran dimusim baru ini.

Dari 7 perlawanan persahabatan tersebut, Liverpool telah memenangi 6 perlawanan berturut-turut sebelum tewas pada perlawanan terakhir di tangan pasukan Celtic FC. Telah mencipta 17 jaringan dan bolos 2 gol, peminat pasti tersenyum gembira dengan persediaan rapi yang telah diterapkan oleh BR didalam skuad Liverpool.

Selain itu 3 pasukan lain yang nampak turut sama mencipta rekod terbaik dalam Pra-Musim masing-masing ialah, West Ham, Swansea serta Chelsea. Swansea lebih bertenaga apabila memenangi kesemua perlawanan persahabatan mereka dan telah mencipta 28 gol serta bolos 1 gol. Apapun carta liga ini bukanlah ukuran kemampuan sebenar kerana prestasi dah ujian sebenar bakal berlaku selepas bermulanya EPL pada hari Sabtu nanti.

* Untuk melihat keputusan penuh perlawanan Pra-Musim Liverpool, sila KLIK SINI


Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger