Headlines News :
.
Home » , , , » Oussama Assaidi dipinjamkan ke Stoke City

Oussama Assaidi dipinjamkan ke Stoke City

Written By Unknown on Wednesday, August 28, 2013 | 02:26


Memandangkan jarang sekali mendapat tempat dalam kesebelasan utama skuad Liverpool, Oussama Assaidi yang digelar Ferari telah mengambil keputusan untuk mencuba nasibnya bersama kelab Stoke City. Brendan Rodgers telah menghantarnya ke The Potters secara pinjaman demi memberi beliau pengalaman yang lebih luas untuk diserapkan ke skuad utama dimasa akan datang.

Assaidi yang dibeli oleh BR ketika perpindahan musim panas tahun lalu dari kelab SC Heerenveen, gagal menyerlah dengan taktikal yang diterapkan oleh BR. Posisinya sering sahaja diisi oleh Downing, Sterling dan juga Coutinho yang lebih dipercayai oleh BR. Demi untuk mengelakkan kerjaya Assaidi semakin malap, pilihan BR untuk meminjamkannya kepada pasukan lain adalah tepat.

Stoke City sememangnya menjadi pasukan pilihan pemain-pemain Livepool untuk menyambung kerjaya mereka. Siapa tidak kenal Peter Crouch, Jermaine Pennant, dan Charlie Adam bekas pemain Liverpool yang telah berhijrah kesana. Kehebatan mereka sering diakui apabila mereka beraksi dalam padang. Harapnya Assaidi disana mampu menimba ilmu untuk dibawa pulang. Itupun kalaulah BR nak ambil semula. Jika tidak selamat maju jaya wahai Assaidi.


Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger