Headlines News :
.
Home » , , , » Preview Club Friendly 2013/2014 - Celtic FC vs Liverpool

Preview Club Friendly 2013/2014 - Celtic FC vs Liverpool

Written By Unknown on Saturday, August 10, 2013 | 00:11


Malam nanti akan berlangsung perlawanan terakhir bagi siri perlawanan pemanas badan bagi musim 2013/2014 ini. Kali ini Liverpool yang telah mengadakan lawatan ke negara Scotland akan menjadikan pasukan Celtic FC sebagai pasukan untuk menguji kemampuan dan strategi Rodgers buat kali terakhir sebelum bermulanya kejohanan sebenar minggu hadapan.

Rekod Liverpool yang memenangi keenam-enam perlawanan persahabatan lalu menguatkan lagi azam untuk The Red memenangi perlawanan ini nanti. Walaupun ia sekadar perlawanan persahabatan, skuad Liverpool seharusnya mempamerkan permainan seperti aksi dalam kejohanan sebenar.

Keserasian Iago Aspas dengan strategi Rodgers tidak perlu lagi dipertikaikan. 4 gol yang telah berjaya dihasilkan membuatkan beliau antara mesin pencetak gol yang amat dikehendaki oleh Liverpool. Luis Alberto pula sudah mula menampakkan peningkatan. Selepas berjaya menjaringkan gol pada perlawanan menentang Valerenga lalu, kita mengharapkan beliau dapat meneruskan prestasi cemerlangnya pada perlawanan ini.

Dari keseluruhan pemain yang bakal diturunkan, Rodgers pastinya akan mencuba beberapa gandingan pemain serta tektikal terakhir bagi memastikan persediaan pasukan benar-benar mantap. Dengan memiliki banyak pemain yang mampu memberi impak besar kepada pasukan, memang kita akui, musim baru ini Rodgers benar-benar bersedia untuk menakluki empat tangga teratas liga. Semoga harapan dan impian kita tercapai hendaknya.

CELTIC FC vs LIVERPOOL
Sabtu - 10/08/2013 - 23:55pm
Channel - ASTRO 816|834


Share this article :

2 comments:

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger