Headlines News :
.
Home » , » Game 16 BPL 10/11 - Liverpool 3-0 Aston Villa. Naik Rangking ke 8

Game 16 BPL 10/11 - Liverpool 3-0 Aston Villa. Naik Rangking ke 8

Written By Unknown on Tuesday, December 7, 2010 | 21:54

Sekuad Liverpool kali ini turun tanpa pemain2 bintang seperti Gerrard, Carragher & Torres yang masih dibelenggu kecederaan.Meletakkan harapan penuh kepada penyerang yang jarang diturunkan, Ngog & Babel membuktikan mereka boleh & sesuai digandingkan bersama.

BABEL - NGOG
MAXI - LUCAS - MEIRELES - KUYT
KONCHESKY - SKRTEL - KYRGIAKOS - JOHNSON
REINA


Tanpa disangka, dalam masa 2 minit, 2 jaringan telah dihasilkan oleh penyerang2 Liverpool. Pada minit ke 14, tendangan sudut dari Meireles, singgah tepat di kepala Skrtel untuk tandukan lemah sebelum disambar dengan tandukan terbang oleh Ngog menjadikan Liverpool mendahului 1-0. 2 minit berselang, giliran Ryan Babel pula melepasi perangkap offside untuk mudah melepaskan rembatan untuk menewaskan Friedel.


Separuh masa kedua giliran Maxi pula mencatitkan nama sebagai penjaring pada minit ke 55. Namapk kesungguhan kepada pemain2 Liverpool merencanakan serangan untuk memburu kejayaan. Sehungga tamat perlawanan, Liverpool 3-0 Aston Villa.


Kesimpulannya kita nampak peningkatan Maxi diposisi kanan amat menyerlah. Maxi telah menggunakan kepercayaan yang diberikan Oleh Uncle Roy dengan sebaik2nya. Begitu juga dengan Ngog. Kita sebenarnya memang tidak perlu mempertikaikan lagi kebolehan Ngog. Pada musim ini, sememangnya Ngog telah banyak mencipta jaringan. Dengan kemenangan ini, Liverpool melonjak tangga ke 8 dalam liga. Diharap kejayaan terus berkekalan bersama kita. YNWA
Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger