Headlines News :
.
Home » , » UEFA CUP 10/11 - Steaua 1-1 Liverpool - Kapten Reina buat lawak..

UEFA CUP 10/11 - Steaua 1-1 Liverpool - Kapten Reina buat lawak..

Written By Unknown on Saturday, December 4, 2010 | 01:53

Game malam tadi aku tak larat nak tengok. Walaupun game start pukul 2 pagi, tapi aku yang keje disian hari Khamis semalam & bersambung kesibukan aku untuk urusan lain, aku pulang sampai rumah pukul 12.30 malam. Takkan nak paksa diri nak layan juga. Sok aku kena keje pagi sampai pukul 8 malam. Tak pasal2 keje tah mana, MC sudah.hehehe. So sampai2 je opis aku terus buka internet & tengok result. Kemudian tengok pula video sebagai ganti tak dapat tengok game malam tadi.


Kali ini Uncle menurunkan ramai pemain2 mudanya. Idea yang bagus untuk masa depan. Seperti yang aku jangkakan, Reina akan mengalas sebagai Kapten pasukan. Jovanovic menjaringkan gol untuk Liverpool mendahului seawal minit ke 19. Selepas itu, Liverpool nampak lebih banyak bertahan.


Apa yang mengelikan hati aku, Dalam perlawanan ini, sekali lagi Reina membuat lawak antarabangsanya. Kesilapan & kurang kemasnya menampan bola tandukan pemain Steaua, membuatkan bola terlepas di celah kangkangnya & terus melepasi garisan gol. Reina2, baru orang nak bagi percaya sikit jadi kapten. Dah buat hal lagi.heheheh


Tak kisah ler per pun. Janji Liverpool sudah layak ke pusingan 32 pasukan. Memang pun Liverpool bermain untuk seri sahaja. Bagi pendedahan untuk tenaga2 muda. Semoga jentera2 muda ini dapat menfaatkan peluang yang ada. YNWA

2010 First Round - Group K
CLUB P W D L GD PTS
Liverpool523059
S Bucuresti5131-16
Napoli5041-24
FC Utrecht5041-24
Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger