Headlines News :
.
Home » , » Siapa Kapten Liverpool untuk sementara waktu ini?

Siapa Kapten Liverpool untuk sementara waktu ini?

Written By Unknown on Tuesday, November 30, 2010 | 00:32

Sudahlah Gerrard berehat panjang sehingga Cristmas, kini pengantinya pula si Carragher cedera dalam perlawanan menentang Spurs semalam. Kecederaan Carragher juga amatlah membimbangkan & dijangka akan direhatkan selama 3 minggu. Begitulah episod2 malang pemain2 kita yang kita sayangi.

Kini setelah Gerrard & Carragher cedera serentak & berehat panjang, siapakah yang bakal menerima lilitan kapten dari Uncle Roy nanti. Pada pendapat aku hanya 3 orang sahaja yang layak menerima lilitan kapten itu nanti. Mereka mengikut turutan utama ialah :
  • Reina
  • Kuyt
  • Torres
Kenapa mereka sahaja antara calon2 yang layak. Ini kerana mereka adalah antara geng2 lama di dalam team kita. Kenapa aku pilih Reina 1st? Reina sememangnya mempunyai watak seorang ketua menyerupai sahabat baiknya & sejawatan di Real Madrid serta Sepanyol. Dia tak lain lagi ialah, Casillas. Dalam musim ini juga Uncle Roy pernah memberi peluang kepada Reina untuk menjadi kapten. Dari kelantangan suaranya memberi arahan, ia amat membantu untuk memberi semangat kepada rakan2.

Anda boleh VOTE calonnya yang sesuai dihalaman Liverpool FC -Vote Captain ini.
Share this article :

1 comment:

  1. saya rasa.... patutnya reina, dia mempunyai watak pemimpin dan saya pasti dia akan menjalankan tugas tersebut dengan baik semasa ketiadaan gerrard dan Carragher ....

    namun apa yang paling membimbangkan saya adalah...
    tentang masalah kecederaan yang menlanda squad sekarang....... dengan jadual perlawanan yang semakin padat dan saingan liga yang makin berliku-liku... pastinya ini menjadi perkrang yang memeningkan kepala Roy....

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger