Headlines News :
Home » , » Andainya FB wujud di zaman dulu2- macam ni le kot jadinya..

Andainya FB wujud di zaman dulu2- macam ni le kot jadinya..

Written By saleehs gerrard on Tuesday, November 16, 2010 | 03:55

Kita bertuah kerana dilahirkan di zaman yang serba maju & berdaya saing. Berbagai2 kemudahan & kesenangan yang kita kecapi hari ini. Dipendekkan cerita, apa yang kita mahukan, semuanya dihujung jari sahaja. Tanpa perlu kemana2 dengan duduk diruumah, kita dapat berhubung, berbelanja, membayar bil & sebagainya. Itulah teknologi canggih yang kita alami dizaman ini.

Sekarang ni, tidak cukup dengan telefon, kita boleh sms. Diupgradekan lagi boleh video 3G pula. Kemudian laman sosial pula tumbuh bagaikan cendawan. Dari Facebook (FB), Tagged, MySpace, Friendster & bermacam2 lagi wujud untuk memudahkan kita berkenalan & berhubung sesama teman.Bila kita baca komen2 dalam FB misalnya, kadang membuatkan kita marah, gembira, benci & sebagainya. Dengan menggunakan bahasa2 ringkas tapi padat, pelayan2 laman sosial ini akan terus berhayal menikmati keseronokkan bersosial.

Pernahkah kita terbayang andainya zaman2 selepas baru merdeka, FB ni sudah wujud?. Adakah penulisannya sama seperti sekarang. Mari kita cuba imbas dan bayangkan..... Layan.....


P/S: sekadar untuk suka2 sahaja.
Sumber :http://funny-profiles-story.blogspot.com
Share this article :

11 comments:

  1. hahaha!kelakar kan? saya pun dah tempek 1 di belog!

    ReplyDelete
  2. Akak dah jumpa cerita ni...tapi tak ingat kat mana lokasi akak baca ni...

    ReplyDelete
  3. hohoho... mesti senang nak jejak kasih dengan Hang Tuah!

    ReplyDelete
  4. haha...pandai kan dak2 ni..wat lawak betul..kah3

    ReplyDelete
  5. hahaha..lawak gile...se-melake turut merase...

    ReplyDelete
  6. ehehe..sungguh kelakar..wujud jugak cerite camtu.. suke2

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger