Headlines News :
.
Home » , , , » Piala Malaysia 2013 (Game 3) - Sime Darby 3-0 Selangor

Piala Malaysia 2013 (Game 3) - Sime Darby 3-0 Selangor

Written By Unknown on Wednesday, August 28, 2013 | 02:40


Semakin tipis nampaknya peluang untuk Red Giant mengapai impian misi 33. Tiga perlawanan Piala Malaysia peringkat Kumpulan A yang dilalui, Selangor terkulai tidak bermaya. Berbaki tiga perlawanan dengan mengutip satu mata sahaja, tugas berat menanti selangor untuk pusingan kedua nanti

Selepas tewas kepada ATM di Shah Alam Sabtu lalu, kini giliran Sime Darby pula memperayamkan anak buah Irfan Bakti di Stadium Selayang. Sime Darby yang juga tewas ditangan Johor FA pada Sabtu lalu, mengamuk untuk membenam Selangor dengan keputusan 3-0.

Dua jaringan pemain import Sime Darby Karlo Primorac dan satu Fazrul Hazli sudah mampu menyatakan bahawa Selangor sememangnya lemah dari segala sudut. Dimana silapnya. Adakah Irfan seperti sudah kekeringan idea untuk mengembalikan kegemilangan Selangor. Ataupun ada berlaku masalah dalaman diantara pemain-pemain Selangor. Jika inilah yang terjadi, maka kita anggap sahaja Selangor sudah tutup buku untuk musim 2013 ini.


Mengharapkan keajaiban berlaku sememangnya sukar. Sembilan mata penuh sewajibnya diperolehi dalam tiga perlawanan terakhir nanti sambil mengharapkan pasukan lain tercicir mata dari mendapatkan mata maksimum. Apapun sisa-sisa kepercayaan untuk mengejar misi 33 masih ada. Teruskan usaha murnimu wahai Gergasi Merah.


Share this article :

1 comment:

  1. xpe thn dpn cuba lg... tggu wak am umo 33 #Misi33 #Selangorjuarasampaikiamat ;-)

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger