Headlines News :
.
Home » , » Game 17 BPL 10/11 - Newcastle 3-1 Liverpool

Game 17 BPL 10/11 - Newcastle 3-1 Liverpool

Written By Unknown on Sunday, December 12, 2010 | 11:20

Liverpool jaguh kampung?.. Rasanya itu je yang layak nak diperkatakan waktu ini. Mana tidaknya, apabila bermain di Anfield, Liverpool seperti harimau kelaparan membaham lawan. Sebaliknya apabila bertandang di gelanggang lawan, Liverpool pula kena baham.

Semalam Liverpool menjadi mangsa kepada Newcastle pula. Bermain di St. James' Park, Liverpool seolah2 tak bermaya untuk menandingi kehebatan pemain2 Newcastle.

Torres - Ngog
Maxi - Lucas - Meireles - Kuyt
Konchesky - Skrtel - Kyrgiakos - Johnson
Reina (c)

Nampaknya Torres seperti sudah hilang selera untuk merobek gol lawan. Tak nampak langsung fungsinya di padanag. Seolah2 hanya berlari2 memanaskan badan sahaja.  Ngog, Maxi tah apa yang di buatnya. pertahanan, banyak buat kesilapan. Inilah akibatnya, apabila mendapat tendangan sudut, semua pertahanan nak naik duduk dalam kotak penalti. Akhirnya memakan diri sendiri. 

Undang2 bola sepak membenarkan membuat 3 pertukaran pemain, tetapi Uncle Roy hanya tukar 2 sahaja. membiarkan mereka2 yang masih tiada idea terus berada di padang. Mereka yang kreatif hanya melihat sahaja. Sampai bila terus begini? Sabo2.....
Share this article :

3 comments:

  1. Saya ni agak jahil pasal bola sepak ni..tak tau la mana kumpulan yang kuat, mana yang tak kuat..apa2 pun saya kana cuba fahamkan.

    ReplyDelete
  2. huhu,... liverpool kalah ker...
    ingat kan prestasi dowg dh meningkat...

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger