Headlines News :
.
Home » , , » Sturridge dipilih pemain terbaik bulan Ogos

Sturridge dipilih pemain terbaik bulan Ogos

Written By Unknown on Monday, September 16, 2013 | 18:54


Selepas merangkul anugerah pemain terbaik Barclays Premier League dua hari lalu, Sturridge juga terus menjadi pilihan peminat Liverpool untuk merangkul pula anugerah pemain terbaik bulan Ogos Standard Chartered.

Sturridge setakad ini telah menyumbang 3 gol dalam liga Premier dan 2 gol piala Capital One sememangnya dilihat sedang berada dalam prestasi terbaik untuk menjadi ayam tambatan dan pengempur utama Liverpool selain Suarez. Dalam undian untuk bulan Ogos yang telah diadakan di Twitter ini, Sturridge menerima hampir 7 ribu undi, dua kali ganda mendahului Simon Mignolet di tempat kedua dan Kolo Toure di tangga ketiga.

Sturridge yang dibeli oleh BR pada perpindahan Januari tahun ini, telah menyumbangkan 16 gol  dari 20 penampilannya bersama pasukan Liverpool. Harap-harapnya beliau mampu untu menjaringkan lebih dari 25 gol untuk musim ini seperti yang diperkatakan oleh lagenda Liverpool Ian Rush. Seandainya Suarez dan Sturridge mampu membuat diri masing-masing menjadi mesin gol, sudah pasti kelompok empat terbaik liga dalam genggaman, bahkan untuk menjuarai liga juga terbuka cerah. Tunggu dan lihat........


Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger