Headlines News :
Home » , » Teknik kencing terkini

Teknik kencing terkini

Written By saleehs gerrard on Monday, June 21, 2010 | 13:52

Agak-agak ler.. Korang teringin tak nak pakai?..


Berikut adalah cara-cara menggunakan alat ini (dibantu dengan gambar).

 
Mula-mula, posing dengan sampel produk sebagai tanda bangga boleh 
berdiri sama  tinggi dengan lelaki (boleh kencing secara pancutan)

Keluarkan alat.
Regangkan alat. Masa dalam bungkusan, alat tu terlipat. So bila 
dikeluarkan  kena regangkan supaya bentuk seperti alur terbentuk

Bukak seluar...
 Letakkan alat di bahagian yang akan keluar 
kotoran. Bersedia untuk buka 'tangki'
Aaaaahhhh... Akhirnya kotoran dikeluarkan 
tanpa lelehan. Hebat kan ?
"Kali ini saya boleh jadi seperti lelaki, pancut di mana-mana 
saya suka. Hahaha" Kata model ni dengan megahnya.
 "Macam ni. Hebat kan ?"
 "Sekarang saya tak perlu mencangkung lagi 
untuk buang air kecil." kata Peng
"Yey, lelaki ada z***r. Perempuan pun ada. Perempuan hebat."
Apa macam. Ada berani ker?
 
Share this article :

5 comments:

  1. ish2.... abeh kalo udoh lelaki sama ngan pompuan, aper puleks yg membezakannyer?? jwb jgn x jwb...huhuhuuhuh..... inovasi mengarut

    ReplyDelete
  2. ahhaahhahahaaa.... lawak doe... pompuan pon mau kencing berdiri ka???

    ( jom klik )

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger