Headlines News :
Home » » Award ke-4 .. Thanks Cik Nadd

Award ke-4 .. Thanks Cik Nadd

Written By saleehs gerrard on Friday, July 23, 2010 | 16:17

Pehh.. minggu yang menggembirakan.. Award lagi & lagi.. Nasib baik almari aku ada ruang lagi nak simpan award ni.. hahahhahah..



Siapa yang bermurah hati bagi award ni?
Nadd.
Siapa Nadd? Siasat dia kat sini

Aku pun x tau nak cakap per kat dia ni. Blognyer simple, tapi menarik.. so yang penting ucapan TQ 1000x dari aku atas award ni.

Apa.. Kena cari 15 orang utk anugerah ni.. Aduh.... nanti aku fikir...
  1. Nafiraa
  2. Fizzaa
  3. Nanajoe
  4. Nilla Gustian
  5. Petite_girlz07
 
    Cara hubungi mereka
    emmm.. Mana2 yg bertuah tu nanti, aku bg tau ler eyrk.. so kalau korang tak ambil, memang korang tak sayang aku ler.. huhuhu



    Share this article :

    1 comment:

    wilayah anfield"

    WAKTU SEKARANG

     
    Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
    Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
    Template Created by Creating Website Published by Mas Template
    Proudly powered by Blogger