Headlines News :
.
Home » , , » Jersi The Reds yang baru ku miliki...

Jersi The Reds yang baru ku miliki...

Written By Unknown on Saturday, July 31, 2010 | 11:46

 Mana satu yang lebih cantik?

BPL ada masa dua minggu lagi sebelum membuka tirai pembukaan. Tapi aku sudah pun memiliki jersi terbaru kelab kesayanganku, LIVERPOOL. Aku rembat sekali dua tu. Sememangnya aku suka warna merah. Walaupun designnya kurang menarik, tapi merah tetap dihati. Putih pula memang cun. Majoriti ahli kelab menyokong pendapat aku bahawa jersi tempat lawan kali ini wajib dimiliki. Jadi tu yang aku terpaksa borong dua helai.. ehehhe..Bukannya batak atau berlagak, tetapi dengan semangat kelab yang serba baru menjadikan aku teruja untuk memilikinya secepat yang mungkin.

 Jersi ketika bermain dihalaman sendiri

Terima kasih kepada Standard Chartered kerana sudi menjadi penaja yang baru kepada kelab. Jikalau dulu sewaktu Carlsberg menjadi penaja, aku amat terkilan kerana tak boleh untuk memiliki jersi kelab. Kenapa? Dah Carlsberg, sendiri mau ingat ler.. haram. Bila dah haram, walaupun aku tak minum, tapi bila dah nama Carlsberg tu terpampang di jersi, kiranya aku ni mempromosilah benda haram tu. betul tak?. Jadi terpaksalah beli jersi cap ayam.. huhuhu. Kini dengan terpampangnya nama bank ini, aku boleh memakai jersi tanpa was-was, samada untuk berjalan-jalan atau untuk solat.

 Jersi ketika bermain ditempat lawan

Aku sendiri pun tak tahu kenapa aku terlalu bersemangat untuk musim baru ni. Jika dibandingkan dengan keupayaan The Reds musim lepas, emm.. memang amat menduka citakan. Mungkin juga dengan barisan pengurusan yang baru membuatkan aku teruja. Walaupun hakikatnya tiada pembelian pemain-pemain yang ternama akibat masalah kewangan dan kedekutnya owner. Tapi aku masih berharap The Reds akan bangkit semula dari zaman kejatuhannya.
Jersi lama (cap ayam) banyak berjasa woooo....

Semoga dengan semangat Jersi baru, Pengurus baru dan beberapa pemain baru, akan menjadi titik mula perubahan untuk membina kembali zaman kegemilangan. Walau apa pun yang terjadi, aku akan tetap bersamamu selagi idolaku Steven Gerrard masih bersama kelab. Jika Gerrard tiada mungkin sedikit kehampaan disudut hatiku ini. Tetapi keadaan akan mengubah segala-galanya. Aku yakin dan pasti, walaupun Gerrard tiada, aku akan cuba terus setia kerana aku berpegang pada prinsip, aku minat Liverpool adalah kerana lagenda dan kejayaannya bukan kerana terikut-ikut kejayaan semasa dan seketika. Samalah juga aku minat dengan pasukan Reds Giant. Selain ia pasukan negeriku, ia juga mempunyai sejarah dan lagenda yang hebat. Itulah kelebihan "SIMERAH" dua pasukan bolasepak kesayanganku ini.

~You'll Never Walk Alone~






Share this article :

2 comments:

  1. Aku ada baju merah jak bro.. putih lum lagi.. tapi aku minat baju warna hitam dorang, coll woo..

    ReplyDelete
  2. ooo.. jersi no.3 yer.. mmg ok gak.. bg aku yg 1st cun putih. 2nd hitam. 3 merah.. hehehe

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger