Headlines News :
Home » , » Berbagai Fungsi Payudara

Berbagai Fungsi Payudara

Written By saleehs gerrard on Sunday, July 18, 2010 | 18:55

Pasti semua sudah tahu fungsi utama payudara adalah untuk menyusui bayi. Selain itu ternyata masih banyak lagi fungsi yang anda tidak sedar. Antaranya adalah seperti di bawah ini..


untuk menyusukan bayi

Untuk menggambarkan kecantikan wanita

Sebagai tempat gantungan

Tempat meletak minuman

Memberi ketenangan ketika membaca buku

Ketika menulis atau melukis

Keselamatan ketika membawa kenderaan (Airbag)

Ruangan iklan

Tempat tidur kucing (nak eram telur pun boleh juga)

Alat promosi

Inspirasi atau demo sesuatu produk

Sebagai model dan bahan foto

Senjata untuk mengalahkan lelaki


P/s : Sembunyikanlah perhiasanmu. Gunalah ia sebaik2nya. Bersyukurlah dengan nikmat Allah. Sesungguhnya mempamerkan bentuk badanmu itu akan menghampiri dirimu kepada zina. Wallahuaklam.


Share this article :

15 comments:

  1. err... speechless ble tgk gamba2 nih sume ..huhu

    ReplyDelete
  2. hahahaha
    lawakkk!
    tp bahaya kalau salahguna!

    ReplyDelete
  3. syahira : tau x per... jgn nak mcuba2..

    ReplyDelete
  4. sy tau lg 1 kegunaan tu...
    tapi khas utk org kawin je lah.. kekeke.. err.. tuan blog ni dah kawin ke belom??

    ReplyDelete
  5. pian : per dia.. ehh.. dah ler.. hahaha

    ReplyDelete
  6. "Inspirasi atau demo sesuatu produk".. ni alat utk apa ek?! =p

    ReplyDelete
  7. entah.. aku pun x tau.. tah menatang per tah.. huhuhu

    ReplyDelete
  8. benda tu bukan mouse pad + arm rest ker....?? kan kan??? aku terer kan....???

    ReplyDelete
  9. yer kot... bkn benda kt.. mn ler kt tau.. lain ler klau aku ada..heheh

    ReplyDelete
  10. woooooowww....woooowww....!!!!

    ReplyDelete
  11. liverpool sakai

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger