Headlines News :
Home » » Award ke-3 .. thanks untuk si cantik manis - Midori's

Award ke-3 .. thanks untuk si cantik manis - Midori's

Written By saleehs gerrard on Wednesday, July 21, 2010 | 04:26

Emm.. Dah lama gak x dpt award ni. Hari ni ada pulak awek yang sudi bagi award kat gerrard. Time kasih banyak ler Cik Midori's. Tak sangka br jer kenal dia kat BW, dah sudi bg penghargaan kat gerrard. Hadiah perkenalankan.. Gerrard amat menghargai pemberian si cantik manis ni.... hehehe



1. Thank and link the person that tagged you

Midori's 

Sekali lagi gerarrd ucap TQ byk2 diatas award ini.. emmm.. sejak kenal kat BW ni.. selalu2 gak gerrard kcau & sekodeng dia. Blognya pun, ley ler tahan.. secantik tuan punya blog juga ler.. ehhehehe

2. Tag 15 bloggers you've recently discovered and think fantastic
Hah?? 15.. emmmm.. pening kepala gerrard nak mencari blok mn yg layak gerrard nak bg ni.. emm.. tp x per..  sapa2 nama yang terlist kat bawah ni.. terimalah award ini seadanya..




3. Contact that blogs and let them know they've been tagged
emm.. ok.. korang tunggu ler kat shoutmix @ xcox korang.. aku akan bg tahu..

4. State 7 things bout yourself
Alamak.. nak juga ker.. emmm.. aku cuba.. jangan nanti korang kata aku syok sendiri dah ler.. huhuuhu

1.) Rajin berusaha
2.) Mesra Alam
3.) Melancong
4.) Boleh dibawa berbincang
5.) Open mainded
6.) x suka orang materialistik & plastik
7.) Bersyukur dengan pemberian Allah




p/s : Jangan tiba2 aku jatuh cinta dgn midori's dah ler.. ahahhahah.. joke only...





Share this article :

5 comments:

  1. thanks bagi award.. dah penah buat nie.. takpe2.. thanks sekali lagi.. =)

    ReplyDelete
  2. emm.. ok.. x amik hati pun.. hahahha.. amik jantung jer..

    ReplyDelete
  3. dtg amik award ni hehehe.. terima kasih yer gerrard.. sebagai simbol persahabatan dan ingatan di sini..

    ReplyDelete
  4. dtg beratur amik award...siap bawak baldi nak tadah ni....kecik tapak tangan, padang golf hamba tadahkan....time kasih! (>_<;)

    ReplyDelete
  5. hakhakhak~no biggie my dear frenz..^^

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger