Headlines News :
Home » » Award ke-2 .. thanks untuk si comel - Ninie Azriena

Award ke-2 .. thanks untuk si comel - Ninie Azriena

Written By saleehs gerrard on Friday, July 2, 2010 | 12:37

x percaya gerrard, dalam 1 hari gerrard dapat dua award. Sory ninie, lambat nak posting ninie punyer ni.. x sempat ler.. bz sikit.. jangan marah yer..:-)

Cantik x award ke-2 yang aku dapat ni.


nampak simple tapi memang cun.
Korang nak gak ker..
emm.. bodek2 ler gerrard dulu yerk..

Write 5 interesting facts about the person who gave u this award
  • Si comel yg manis.. hehehe
  • baru jer kenal, tp dah mesra
  • banyak widget2 yang menarik..(jgn marah kalau gerrard curi yer)
  • blognya macam berada di taman bunga
  • Suka dengar lagu dia. 
Jom serbu blog ninie_azriena

 Jot down 10 interesting facts about yourself and your hobby 
  • Gerrard sayang family
  • suka dengan orang yang hasad dengki (bermakna kita dah menangkan..)
  • suka bola sepak (Selangor & Liverpool)
  • Melancong melihat tempat orang
  • menjadi orang besi yang kuat bekerja (Megasteel Sdn. Bhd)
  • suka warna merah
  • Open mainded gila punyer..
  • main tenet
  • tak suka dengar orang membebel
  • nak jadi kaya. (klik2 ler yer nuffnang gerrard)
Pick your most 10 deserving recipients and describe the

Korang jangan lupa ambil yer..
Hargai lah pemberian gerrard yang tak seberapa ni.
Harapan gerrard rajin2 ler ke blog ni & klik2 ler nuffnang tu..


Share this article :

3 comments:

  1. hehe..
    tanks tok pujian tue
    blog ninie simple jer lorh
    baru jer wat..segan jer..
    (n_n)

    ReplyDelete
  2. wah rajin gerrand kita nie..meng replynya :-)

    ReplyDelete
  3. ninie :.. mgyat ni.. ehehehh

    Zikr: emm.. ktkan saudara blogger.. hahahha

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger