Headlines News :
Home » , » Buat projek Valentine's day dengan membawa anak kecil

Buat projek Valentine's day dengan membawa anak kecil

Written By saleehs gerrard on Tuesday, February 15, 2011 | 17:46

Sememangnya Valentine's day merosakkan akidah umat islam. Maka itulah yang terjadi dengan bangsa2 melayu yang kononnya mengaku beragama islam ini. Sudahlah buat dosa berkhalwat didalam hotel, boleh pula bawa anak kecil sekali sebagai teman. Kononnya mereka bertiga ini pasangan sekeluarga dan juga cubaan memperdayakan orang ramai dan juga pencegah maksiat.


Tapi tektik mereka ini dapat dihidu dan ditahan oleh penguat kuasa Pejabat Agama Islam Daerah Sepang dalam operasi antizina di beberapa hotel murah di Dengkil dan Bandar Baru Salak Tinggi, kira-kira jam 2 pagi, selepas mendapat maklumat pasangan bukan mahrim terutama dari luar kawasan itu menjadikan hotel murah di kawasan itu bagi ‘meraikan’ hubungan sulit sempena Hari Kekasih.

Ketika ditahan dan disoal siasat, duda berusia 27 tahun dari Dengkil itu  mengaku anak kecil itu yang berusia setahun lapan bulan adalah anaknya. Duda itu juga memberi alasan bahawa temannya yang berusia 21 tahun itu akan dinikahi pada bulan Jun depan.

Sebenarnya banyak lagi tangkapan telah dilakukan oleh pencegah maksiat diseluruh negara sempena hari kekasih semalam. Walaupun berbagai kempen anti Valentine's day telah dilaksanakan, nampaknya masih ramai lagi yang terpedaya dengan agenda budaya barat yang memesongkan ini. Apakah keseronokkan yang sementara itu memberi kebaikan yang berpanjangan.

p/s: Sudalah buat dosa berzina, buat pula dosa mengajak anak menjadi teman. Walaupun anak hanya sebagai teman saja, tetapi secara tidak langsung kita telah menurunkan ilmu yang tak elok kepada anak itu. Apabila ia sudah besar nanti, sekiranya ia melakukan perbuatan serupa dengannya, tidak perlulah lagi kita hendak memarahinya kerana kita sendiri yang mengajarnya.Yang pasti Allah akan bayar CASH diatas perbuatan kita didunia ini.

Sumber ihsan : Harian Metro Online
Share this article :

16 comments:

  1. macam mane nak jadi contoh yang baik mcm ni..
    kalau da niat tu salah..kat mane2 pon xleh lari dah..

    ReplyDelete
  2. memang melayu ni nak kena laknat sambut hari kapir....

    ReplyDelete
  3. astarfirullahalazim....
    buruk btol perangai bapk budak ni...
    kesian kt budak 2...

    ReplyDelete
  4. buruk betol perangai si bapak ... tunjuk atitude buruk kat anak ..

    ReplyDelete
  5. Macam-macam cara nak buat tak senonoh. Nauzubillah.

    ReplyDelete
  6. buang yg keruh ambil yg jernih..

    ReplyDelete
  7. apa lahh nk jd dgn org skrg ni ?
    harap2 dijauhkan dr perkara2 buruk .

    ReplyDelete
  8. apa cara sekalipun kalau
    nak kena kantoi juga.

    ReplyDelete
  9. aduhai....apa punya bapak la....cittt

    ReplyDelete
  10. Jgn la jdkan ank sebgai medium mengaburi mata pihak berkuasa. kesian anak yg x berdosa jd mangsa. Sepatutnya sebagai ketua keluarga menjadi contoh yg baik. ^.^

    Jom Terjah ^,^

    ReplyDelete
  11. itulah manusia zaman skunk...peringatan untuk eiyra gaks...iskh2...mintak dijauhkan bende2 tak elok nie haaa....

    ReplyDelete
  12. aku kesian kat anak dia tu...tak patut betul buat cam tu :(

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger