Headlines News :
.
Home » , » Torres - Akhirnya kau pergi jua.

Torres - Akhirnya kau pergi jua.

Written By Unknown on Tuesday, February 1, 2011 | 09:16

Sudah sah Fernando Torres yang kita agong2kan suatu masa dulu kini menjadi milik Chelsea. Setelah berbagai spekulasi dalam beberapa hari lalu serta surat permohonan perpindahan kelab dari Torres sendiri, Akhirnya menjelang tertutupnya waktu jendela perpindahan bagi Januari ini, Chelsea berjaya mengikatnya dengan harga sekitar £50 juta.

Beberapa jam sebelum keputusan Liverpool melepaskan Torres ke Stamford Bridge, Liverpool terlebih dahulu mengikat penyerang dari Newcastle United Andy Carroll dengan £35 juta. Pada waktu itu, Torres sudah pun berada di Stamford Bridge untuk melakukan pemeriksaan perubatan.


Semoga Torres berjaya di Chelsea untuk mengejar cita2nya. Diharap janganlah ia menjadi bekas2 pemain Liverpool yang terdahulu seperti Owen ke Real Madrid, Mascherano ke Barcelona yang kebolehannya hanya diperlekehkan sahaja. Akibatnya saham2 mereka jatuh menjunam dan menyesal dikemudian hari.

p/s: Tak sabar nak tunggu game hari ahad nanti menentang si pembelot Torres di Stamford Bridge. SG harap Liverpool dapat mengalahkan Chelsea untuk menjatuhkan air muka Torres yang kononnya terlalu bagus di Anfield. Nasib baik Torres buka Idola SG, kalau tak, terpaksalah beli jersi baru sebab jersi torres dah kena bakar atau buang. Paling baik pun buat sampul nangka. huhuhuhu
Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger