Headlines News :
.
Home » » Bila Sultan Sultan Melayu Membisu...Sang Kaffir Mengharu Biru!!!

Bila Sultan Sultan Melayu Membisu...Sang Kaffir Mengharu Biru!!!

Written By Unknown on Friday, January 8, 2010 | 15:56

Apalah malangnya nasib umat Islam di Tanah Melayu ini?

Tahun 2010 ini bermula dengan berita paling mendukakan hati umat Islam di Malaysia bilamana keputusan seorang Hakim Kaffir di Mahkamah Tinggi (Bahagian Rayuan dan Kuasa kuasa Khas), Lau Bee Lan mengeluarkan perintah kehakiman bahawa Gereja Katolik Malaysia boleh menggunakan istilah 'Allah' didalam penerbitan gereja mereka semalam!

Soalan saya.

Kemanakah menghilangnya suara kesekelian Sultan Sultan Melayu yang digembar gemburkan sebagai 'Ketua Agama Islam' di Malaysia ini?

Sikap berdiam diri dan berkecuali yang diambil Sultan Sultan dan Raja Melayu sekian lama ini bila maruah Ad Deenullah diperlecehkan oleh pihak pihak Kaffir dengan menggunapakai istilah 'Allah' didalam penerbitan mereka untuk 'tuhan' sembahan mereka kini membuahkan hasilnya dengan perintah seorang hakim kaffir untuk memutuskan tentang perkara yang amat penting sekali ini menyentuh bab Akidah umat Islam di dalam negara yang kononnya 'Negara Islam'!

Hakim kaffir ini dengan beraninya telah membuat keputusan kehakiman yang menyentuh kesucian Agama Islam, satu satunya agama untuk dianuti oleh manusia yang diwahyukan oleh Allah Subhanahu Wa Ta'ala, Rabbul Alamin melalui kesekelian para nabi dan rasul rasulNya!

Saya percaya ramai dikalangan umat Islam di tanahair kini sedang menggelegak darah masing masing dengan keputusan hakim yang kaffir ini.

Siapa lagi yang harus dipersalahkan oleh kita jika tidak Kesultanan Melayu itu sendiri yang membiarkan cacing naik ke mata?

Siapa lagi yang harus kita pertanggungjawabkan jika bukan Sultan Sultan dan Raja Melayu yang membiarkan perkara ini meruncing sehingga pihak Kuffar kini berpesta sakan dengan keputusan Mahkamah Tinggi ini yang mencalit arang ke muka Menteri Dalam Negeri dan Kerajaan 1Malaysia yang dicanang Si Bibir Merah, Perdana Menteri?

PM 1Malaysia ini yang 'play safe' tidak berani bangun bertegas membela dan mempertahankan maruah Ad Deenul Islam dengan menuruti segala tuntutan pihak kaffir yang mempunyai agenda besar meluaskan pengaruh kuasa politik mereka dan melampaui kedudukan Agama Islam di negara ini?


Saya rasa begitu kecewa!

Teramat kecewa sekali dengan peristiwa ini dan menyumpah akan semua mereka yang terbabit kerana gagal!

Gagal mempertahankan kesucian Ismul Allah dari dicemari sang kaffir.

Mulai tahun 2010 ini, jangan terkejut jika nanti anda melihat tokong tokong tepi jalan dinamakan dengan 'Tokong Allah' begitu begini yang didirikan ikut suka hati pihak pihak kuffur di serata pelusuk tanahair ini!

Jangan terkejut nanti bila akan ada puak puak dikalangan rakyat Malaysia ini terkeliru dengan yang mana satu 'tuhan' orang orang Islam dengan 'tuhan' Allah sembahan puak sang kaffir harbi dinegara ini.

Salahkan kesekelian ahlul ulamak yang bagaikan 'ular didalam semak' dan Majlis Raja Raja yang terbukti hanya bagaikan bahan pameran di replika Kesultanan Melayu Melaka, mengumpul habuk dan debu, diam membisu serta membiarkan seteru seteru Allah bermaharajalela mencemar Ismul Suci Nya!

Apakejadahnya boleh dibiarkan seorang hakim kuffar menentukan boleh atau tidak sang kaffir menggunapakai istilah yang khusus untuk Allah Subhanahu Wa Ta'ala Rabbul Alamin dengan segala sembahan kaffir ini?

Sudah matikah kesekelian ahlul Majlis Fatwa Kebangsaan dan mereka yang kononnya menjadi pihak 'berkuasa' keatas urusan agama Islam di Malaysia ini?

Saya menyeru sekelian blogger Muslim supaya bersatu padu didalam membantah keputusan yang mencemar kesucian Ismul Allah ini dan berganding bahu bersama sekelian NGO NGO Islam yang sedang merancana satu badan bertindak menangani perkara ini.

Insya Allah akan saya umumkan tarikh dan masa tindakan yang akan kami ambil untuk mencabar keputusan yang sungguh tidak adil ini.

Diwaktu yang sama, saya hanya boleh bersimpati dengan golongan mereka yang bermuka muka berpura pura menyembah 'Allah' sedangkan hakikat penyembahan mereka hanya lah sesuatu yang di imaginasikan mereka sebagai Rabbul Alamin!

Allah Subhanahu Wa Ta'ala memerintahkan kita supaya :

1. Qul huwa Allahu ahadun

1. Katakanlah (wahai Muhammad): “(Tuhanku) ialah Allah Yang Maha Esa;

1. Say: He is Allah, the One and Only;


2. Allahu alssamadu

2. Allah Yang menjadi tumpuan sekalian makhluk untuk memohon sebarang hajat;

2. Allah, the Eternal, Absolute;


3. Lam yalid walam yooladu

3. Ia tiada beranak, dan Ia pula tidak diperanakkan;

3. He begetteth not, nor is He begotten;


4. Walam yakun lahu kufuwan ahadun

4. Dan tidak ada sesiapapun yang serupa denganNya”.

4. And there is none like unto Him.



Bilamana sang kaffir yang lupa bahawasanya Islam itu adalah agama yang pertama sekali diperturunkan kepada Nabi Adam Alaihis Salam, Bapa kepada sekelian manusia, mereka silap besar bila menuduh bahawa Islam itu agama terbaru selepas 'agama' yang dikatakan agama yang dibawa Isa Alaihis Salam.

Apa agama Nabi Adam Alaihis Salam?

Tidak masuk akal bagi mana mana manusia yang berilmu pengetahuan untuk menyangka bahawa Allah Subhanahu Wa Ta'ala akan membiarkan ciptaanNya untuk menyembah selain dari diriNya!

Tidak masuk akal bahawa Allah itu akan beranak dan anak itu adalah Isa Alaihis Salam!

Tidak masuk akal bahawa Mariam itu adalah 'ibu' Tuhan yang disembah pihak Kristian iaitu 'Jesus Christ' kerana Mariam itu adalah hanya seorang manusia yang diciptakan Allah dan Isa Alaihis Salam itu dilahirkan Mariam secara khas dengan Izin Allah!

Belajarlah tentang kelahiran Nabi Allah Isa Alaihis Salam dan bersihkan lah minda anda bahawa Allah itu mempunyai seorang anak seperti yang cuba di canangkan seteru seteru Islam dengan usaha mengistilahkan 'Allah' ini untuk 'tuhan' sembahan mereka!

Maha Suci Allah dari segala tohmahan ini oleh mereka yang hanya boleh dikategorikan sebagai 'Laknatullah!'.


Sลซra 19: Maryam, or Mary

Section 2 (16-40)


16. Waothkur fee alkitabi maryama ithi intabathat min ahliha makanan sharqiyyan

[16] Dan bacakanlah (wahai Muhammad) di dalam Kitab Al-Quran ini perihal Maryam, ketika dia memencilkan diri dari keluarganya di sebuah tempat sebelah timur.

16. Relate in the Book (the story of) Mary, when she withdrew from her family to a place in the East.

17. Faittakhathat min doonihim hijaban faarsalna ilayha roohana fatamaththala laha basharan sawiyyan

[17] Kemudian Maryam membuat dinding untuk melindungi dirinya dari mereka maka Kami hantarkan kepadanya: Roh dari kami lalu ia menyamar diri kepadanya sebagai seorang lelaki yang sempurna bentuk kejadiannya.

17. She placed a screen (to screen herself) from them; then We sent her our angel, and he appeared before her as a man in all respects.


18. Qalat innee aAAoothu bialrrahmani minka in kunta taqiyyan

[18]Maryam berkata: Sesungguhnya aku berlindung kepada (Allah) Ar-Rahman daripada (gangguan) mu kalaulah engkau seorang yang bertaqwa.

18. She said: "I seek refuge from thee to ((Allah)) Most Gracious: (come not near) if thou dost fear Allah."


19. Qala innama ana rasoolu rabbiki li-ahaba laki ghulaman zakiyyan

[19]Ia berkata: “Sesungguhnya aku pesuruh Tuhanmu, untuk menyebabkanmu dikurniakan seorang anak yang suci”.

19. He said: "Nay, I am only a messenger from thy Lord, (to announce) to thee the gift of a holy son.


20. Qalat anna yakoonu lee ghulamun walam yamsasnee basharun walam aku baghiyyan

[20]Maryam bertanya (dengan cemas): Bagaimanakah aku akan beroleh seorang anak lelaki, padahal aku tidak pernah disentuh oleh seorang lelaki pun, dan aku pula bukan perempuan jahat?”

20. She said: "How shall I have a son, seeing that no man has touched me, and I am not unchaste?"


21. Qala kathaliki qala rabbuki huwa AAalayya hayyinun walinajAAalahu ayatan lilnnasi warahmatan minna wakana amran maqdiyyan

[21]Ia menjawab: “Demikianlah keadaannya tak usahlah dihairankan; Tuhanmu berfirman: Hal itu mudah bagiKu; dan Kami hendak menjadikan pemberian anak itu sebagai satu tanda (yang membuktikan kekuasaan Kami) untuk umat manusia dan sebagai satu rahmat dari Kami; dan hal itu adalah satu perkara yang telah ditetapkan berlakunya.

21. He said: "So (it will be): Thy Lord saith, 'that is easy for Me: and (We wish) to appoint him as a Sign unto men and a Mercy from Us':It is a matter (so) decreed."


22. Fahamalat-hu faintabathat bihi makanan qasiyyan

[22]Maka Maryam hamil lah mengandungnya, lalu ia memencilkan diri dengan kandungannya itu ke sebuah tempat yang jauh.

22. So she conceived him, and she retired with him to a remote place.

23. Faajaaha almakhadu ila jithAAi alnnakhlati qalat ya laytanee mittu qabla hatha wakuntu nasyan mansiyyan

[23](Ketika ia hendak bersalin) maka sakit beranak itu memaksanya (pergi bersandar) ke pangkal sebatang pohon tamar (kurma); ia berkata alangkah baiknya kalau aku mati sebelum ini dan menjadilah aku sesuatu yang dilupakan orang dan tidak dikenang-kenang!

23. And the pains of childbirth drove her to the trunk of a palm-tree: She cried (in her anguish): "Ah! would that I had died before this! would that I had been a thing forgotten and out of sight!"


24. Fanadaha min tahtiha alla tahzanee qad jaAAala rabbuki tahtaki sariyyan

[24]Lalu ia diseru dari sebelah bawahnya:” Janganlah engkau berdukacita (wahai Maryam), sesungguhnya Tuhanmu telah menjadikan di bawahmu sebatang anak sungai.

24. But (a voice) cried to her from beneath the (palm-tree): "Grieve not! for thy Lord hath provided a rivulet beneath thee;


25. Wahuzzee ilayki bijithAAi alnnakhlati tusaqit AAalayki rutaban janiyyan

[25]Dan gegarlah ke arahmu batang pohon tamar itu, supaya gugur kepadamu buah tamar yang masak.

25. "And shake towards thyself the trunk of the palm-tree: It will let fall fresh ripe dates upon thee.


26. Fakulee waishrabee waqarree AAaynan fa-imma tarayinna mina albashari ahadan faqoolee innee nathartu lilrrahmani sawman falan okallima alyawma insiyyan

[26]“Maka makanlah dan minumlah serta bertenanglah hati dari segala yang merunsingkan. Kemudian kalau engkau melihat seseorang manusia, maka katakanlah: Sesungguhnya aku bernazar diam membisu kerana (Allah) Ar-Rahman; (setelah aku menyatakan yang demikian) maka aku tidak akan berkata-kata kepada sesiapapun dari kalangan manusia pada hari ini”.

26. "So eat and drink and cool (thine) eye. And if thou dost see any man, say, 'I have vowed a fast to ((Allah)) Most Gracious, and this day will I enter into not talk with any human being'"


27. Faatat bihi qawmaha tahmiluhu qaloo ya maryamu laqad ji/ti shay-an fariyyan

[27]Kemudian baliklah ia kepada kaumnya dengan mendokong anaknya mereka pun menempelaknya dengan berkata: Wahai Maryam! Sesungguhnya engkau telah melakukan suatu perkara yang besar salahnya!

27. At length she brought the (babe) to her people, carrying him (in her arms). They said: "O Mary! truly an amazing thing hast thou brought!


28. Ya okhta haroona ma kana abooki imraa saw-in wama kanat ommuki baghiyyan

[28]” Wahai saudara perempuan Harun, bapamu bukanlah seorang yang buruk akhlaknya, dan ibumu pula bukanlah seorang perempuan jahat!”

28. "O sister of Aaron! Thy father was not a man of evil, nor thy mother a woman unchaste!"


29. Faasharat ilayhi qaloo kayfa nukallimu man kana fee almahdi sabiyyan

[29]Maka Maryam segera menunjuk kepada anaknya. Mereka berkata (dengan hairannya): “Bagaimana kami boleh berkata-kata dengan seorang yang masih kanak-kanak dalam buaian?”

29. But she pointed to the babe. They said: "How can we talk to one who is a child in the cradle?"


30. Qala innee AAabdu Allahi ataniya alkitaba wajaAAalanee nabiyyan

[30]Ia menjawab:” Sesungguhnya aku ini hamba Allah; Ia telah memberikan kepadaku Kitab (Injil), dan Ia telah menjadikan daku seorang Nabi.

30. He said: "I am indeed a servant of Allah. He hath given me revelation and made me a prophet;


31. WajaAAalanee mubarakan aynama kuntu waawsanee bialssalati waalzzakati ma dumtu hayyan

[31]Dan Ia menjadikan daku seorang yang berkat di mana sahaja aku berada, dan diperintahkan daku mengerjakan sembahyang dan memberi zakat selagi aku hidup.

31. "And He hath made me blessed wheresoever I be, and hath enjoined on me Prayer and Charity as long as I live;

32. Wabarran biwalidatee walam yajAAalnee jabbaran shaqiyyan

[32] Serta (diperintahkan daku) taat dan berbuat baik kepada ibuku, dan Ia tidak menjadikan daku seorang yang sombong takbur atau derhaka.

32. "(He) hath made me kind to my mother, and not overbearing or miserable;


33. Waalssalamu AAalayya yawma wulidtu wayawma amootu wayawma obAAathu hayyan

[33]Dan segala keselamatan serta kesejahteraan dilimpahkan kepadaku pada hari aku diperanakkan dan pada hari aku mati, serta pada hari aku dibangkitkan hidup semula (pada hari kiamat)”.

33. "So peace is on me the day I was born, the day that I die, and the day that I shall be raised up to life (again)"!


34. Thalika AAeesa ibnu maryama qawla alhaqqi allathee feehi yamtaroona

[34]Yang demikian sifat-sifatnya itulah Isa Ibni Maryam. Keterangan yang tersebut ialah keterangan yang sebenar-benarnya, yang mereka ragu-ragu dan berselisihan padanya.

34. Such (was) Jesus the son of Mary: (it is) a statement of truth, about which they (vainly) dispute.


35. Ma kana lillahi an yattakhitha min waladin subhanahu itha qada amran fa-innama yaqoolu lahu kun fayakoonu

[35]Tiadalah layak bagi Allah mempunyai anak. Maha Sucilah Ia. Apabila menetapkan jadinya sesuatu perkara, maka hanyalah Ia berfirman kepadanya: “Jadilah engkau”, lalu menjadilah ia.

35. It is not befitting to (the majesty of) Allah that He should beget a son. Glory be to Him! when He determines a matter, He only says to it, "Be", and it is.


36. Wa-inna Allaha rabbee warabbukum faoAAbudoohu hatha siratun mustaqeemun

[36]Dan sesungguhnya Allah ialah Tuhanku dan Tuhan kamu maka sembahlah kamu akan Dia inilah jalan yang betul - lurus “.

36. Verily Allah is my Lord and your Lord: Him therefore serve ye: this is a Way that is straight.


37. Faikhtalafa al-ahzabu min baynihim fawaylun lillatheena kafaroo min mashhadi yawmin AAatheemin

[37]Kemudian, golongan-golongan (dari kaumnya) itu berselisihan sesama sendiri. Maka kecelakaanlah bagi orang-orang kafir (yang berselisihan) itu, dari apa yang disaksikan pada hari yang besar huru-haranya.

37. But the sects differ among themselves: and woe to the unbelievers because of the (coming) Judgment of a Momentous Day!


38. AsmiAA bihim waabsir yawma ya/toonana lakini alththalimoona alyawma fee dalalin mubeenin

[38]Sungguh jelas pendengaran dan penglihatan mereka yang kafir itu semasa mereka datang mengadap Kami pada hari akhirat. Tetapi orang-orang yang zalim (dengan perbuatan kufur dan maksiat) pada masa di dunia ini, berada dalam kesesatan yang nyata

38. How plainly will they see and hear, the Day that they will appear before Us! but the unjust today are in error manifest!


39. Waanthirhum yawma alhasrati ith qudiya al-amru wahum fee ghaflatin wahum la yu/minoona

[39]Dan berilah amaran (wahai Muhammad) kepada umat manusia seluruhnya tentang hari penyesalan iaitu hari diselesaikan perbicaraan perkara masing-masing pada masa mereka (yang ingkar) di dunia ini berada dalam kelalaian serta mereka pula tidak mahu beriman.

39. But warn them of the Day of Distress, when the matter will be determined: for (behold,) they are negligent and they do not believe!


40. Inna nahnu narithu al-arda waman AAalayha wa-ilayna yurjaAAoona

[40]Sesungguhnya Kamilah yang mewarisi bumi dan segala makhluk yang ada di atasnya; dan kepada Kamilah mereka akan dikembalikan.

40. It is We Who will inherit the earth, and all beings thereon: to Us will they all be returned.

___________________________________________________________

Jadi Ikhwanul Muslimin na wal Muslimat sekelian,

Sudah terang lagi bersuluh bahawa sesungguhnya mereka yang beriya benar menganggap bahawa Isa ibnu Maryam itu adalah 'Anak Allah' harus sedar bahawa ianya tidak lebih dari menjadi salah seorang makhluk ciptaan Allah Subhanahu Wa Ta'ala!

Isa ibnu Maryam adalah seorang dari ratusan ribu Nabi Allah tetapi pihak pihak yang 'sum mum buk mum om yom fahum laa yarr ji `uun' ini sudah pasti tidak kan terbuka hijab dihati mereka dengan menyamatarafkan seorang makhluk dengan 'KhaliqNya' sampai Yaum al Qiyyammat!

Tanggungjawab Sultan Sultan Melayu yakni mereka yang memegang amanah urusan Agama Allah yang Maha Suci ini untuk mempertahankan maruah Ad Deenul Islam ini dari dicerobohi dan dicemari oleh mereka yang kuffur didalam ertikata sebenar benarnya untuk mencemari Ismul Allah dari dikaitkan dengan sembahan manusia manusia yang kaffir terhadapNya didalam negara ini.

Tidak perlu kita menerima pendapat pendapat kuffur yang memberikan contoh negara Turki yang sekular dengan prinsip prinsip liberal yang dibawa oleh si Laknatullah Kamal Attaturk membenarkan rakyat malang negara itu mengamalkan cara hidup bercampur baur dengan kelaziman budaya kaffir didalam menangani perkara ini.

Begitu juga dengan contoh yang diberikan mereka bilamana mengaitkan cara dan gaya penduduk Indonesia yang digembar gemburkan sebagai mempunyai penduduk 'Muslim' terbanyak di dunia!

Disana Kerajaan Indonesia membenarkan perkahwinan campur diantara agama anutan mereka.

Maka tidak hairanlah saya jika negara itu mengalami segala macam cobaan Allah dengan pelandaan mala petaka dan bencana alam.

Memang terdapat gerakan gerakan Islam yang komited disana tetapi ada juga dikalangan masyarakat mereka yang melanggar perintah perintah Allah dengan mencampuradukkan ajaran ajaran suci Islam dengan kebudayaan dan fahaman mungkar!

Sebagai contoh, cuba kita lihat Wilayah Autonomi Acheh yang berusaha menerapkan dan menegakkan Syariah Islam disana sesudah ditimpa bencana tsunami Disember 2004?

Mereka sedang berusaha mensucikan tanahair mereka dari anasir anasir pembawa kemungkaran dan maksiat disana. Saya ucapkan syabas dan selamat berjuang kepada Muslimin dan Muslimat Acheh! Semoga berjaya!

Diwaktu yang sama, saya dengar dan saya baca pelbagai macam berita yang mendedahkan kekeliruan masyarakat di negara jiran itu yang menghampiri maksiat dan kufur terhadap Allah Azza Wa Jalla!

Saya berdoa agar mereka kembali ke jalan Allah dengan meninggalkan segala kecelaruan fikrah dan pencemaran akidah itu. Insya Allah!

Jangan di ambil mudah akan perkara perkara yang melibatkan Ad Deenullah!

Saya berharap agar Majlis Raja Raja Melayu sedar dari 'koma' yang sedang mereka alami dan bangun mempertahankan kesucian 'Ismul Allah' dari diperkotak katikkan musuh musuh Islam.

Sekiranya Kesultanan Melayu terus membisu juga, maka tidak ada maknanya lagi bagi saya mengangkat tangan turut mengaminkan doa untuk kesejahteraan mereka yang alpa dan gagal terhadap menjaga amanat yang diberikan Allah Subhanahu Wa Ta'ala kepada mereka!

Bangkitlah wahai Mukminin dan Mukminat Malaysia mempertahankan kesucian 'Ismul Allah' dengan bersama sama menyatakan bantahan terhadap usaha pihak kuffar ini untuk menyama tarafkan sembahan mereka dengan Allahu Akbar, Rabbul Alamin!

Berpantang maut sebelum ajal!

Daku tak rela sama sekali untuk membiarkan mana mana pihak menghalalkan 'Ismul Allah' untuk digunapakai mana mana Kaffir Laknatullah dimuka bumi tanahair ini!

Jika kamu hendak juga berkeras mengguna pakai istilah 'Allah' maka se eloknya kamu mengucaplah dua kalimah syahadah!

Iaitu 'Asy hadu Alla ila ha ill lall Laah! Wa Asy hadu anna Muhammad dar Rasul lul laah!'

Tidak akan ada sesiapa diantara kami yang menghalang kamu selepas kamu beriman dengan ertikata sebenarnya nanti.

Jangan menipu diri dengan berpura pura menyembah Allah! Tak ada maknanya!

TAKBIR!!!!

ALLAHU AKBAR! ALLAHU AKBAR! ALLAHU AKBAR!

LA ILA HA ILL LALL LAAH! MUHAMMAD DA RASULULLAH!
Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger