Headlines News :
.
Home » , , , » Adakah Anda Menghadapi Masalah Ini?

Adakah Anda Menghadapi Masalah Ini?

Written By Unknown on Friday, January 29, 2010 | 11:55

Adakah Anda Menghadapi Masalah Ini?

Jangan beli jika ianya tidak dapat membantu anda

Adakah suami anda dapat bertahan selama lebih daripada satu atau lebih?

Jika ya, apa yang saya tulis di sini adalah tidak relevan untuk anda.

Jika tidak, saya mungkin dapat membantu anda.

Salah satu sebab mengapa puan tidak dapat puas dengan hanya batang suami anda adalah kerana dia sendiri tidak sedar bahawa batangnya itu tidak cukup kuat untuk puan.

Puan perlu menyedarkannya.

Tapi jangan berterus-terang. Bagi klu kepadanya. Kalau tak, egonya jatuh. Nanti merajuk pula dia dengan anda.

(Selama ini abang ingat ayang puas, rupanya ayang tipu)

Saya tidak mahu perkara di atas berlaku.

Puan boleh cuba mengambil jam tangan puan, dan cuba melancapkan batang suami puan. Tengok berapa lama dia dapat bertahan. Buat semasa dia bangun.

Cakap kepadanya, ini merupakan "ujian" ketahanan dia. Kurang daripada 10 minit? Cakap kat dia, "cepatnya."

Buat setiap hari, jika boleh.

Setelah puan berasa dia sudah bengang (sebab tak dapat tahan lama), suruh dia baca panduan yang puan belikan untuk dia. Panduan Pancut Suami yang puan belikan untuknya.

Suruh dia mempraktikkan segala teknik yang ada di dalamnya. Kemudian, kata kat dia, "kalau abang rasa abang dah boleh tahan penangan tangan saya. biar saya buat."

Walaupun ada satu minit peningkatan, puji dia! Galakkan dia untuk terus mempraktikkan teknik-teknik yang ada di dalam panduan Pancut Suami itu. Ingat, suruh dia praktik SEMUA yang selamat untuknya.

(Ada teknik yang... agak berkontroversi untuk digunakan, jadi jangan gunakannya jika puan rasa ianya tidak selamat!)

Jika puan belum membeli panduan Pancutkan Suami, sila dapatkan hari ini. Saya masih lagi menawarkan bonus-bonus hebat yang mampu membantu puan untuk lebih puas lagi.

Jangan lambat, kerana saya hanya menawarkan 1,000 tempat sahaja.

Jika puan lambat, mungkin puan tidak akan dapat bonus tersebut.

Jangan tunggu lagi. Puan boleh mendapatkannya sekarang DISINI!!!

Saya harap artikel ini dapat membantu puan dalam menghadapi masalah ini.





Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger