Headlines News :
.
Home » , , , » Alex Ferguson vs Kenny Dalglish - Siapa paling hebat?

Alex Ferguson vs Kenny Dalglish - Siapa paling hebat?

Written By Unknown on Sunday, January 9, 2011 | 18:04

Menjelang perlawanan FA Cup pusingan ke-3 antara Manchester United VS Liverpool.

Selamat kembali King Kenny ke kem latihan. Dah 20 tahun dia meninggalkan kerjanya sebagai pengurus di Anfield. Kini dia kembali untuk mengembalikan reputasi Liverpool yang menjunam teruk sekali hasil penangan Roy Hodgson.

Perlawanan malam ini memberi satu cabaran yang besar pada King Kenny untuk membentuk pasukan selepas 24 jam menerima watikah perlantikan dari John Henry. Dengan keadaan sudah 20 tahun tidak berkecimpung bidang jurulatih, adakah mampu King Kenny menutup mulut2 pengkritik kelab pada malam ini.


Walauapapun terjadi malam ini, Kenny tetap akan dihormati. Sekiranya menang, pastinya Kenny diangkat sebagai wira dan penyambung nyawa kejayaan Liverpool. Sekiranya kalah, peminat tetap akan menerima dengan hati terbuka.


Apa yang pasti, Alex Ferguson akan pening kepala untuk memikirkan apa tektik yang akan diguna pakai oleh King Kenny. Persoalannya? adakah King Kenny sudah berkarat kerana sudah lama tak menjadi jurulatih? Tapi bagi pendapat aku, King Kenny adalah lagenda yang sentiasa hidup matinya bersama bola. Walaupun tumpul, tetapi dia pastinya sentiasa mengkaji tektik serta formasi permainan terkini. Apa guna dia selalu bersama Ian Rush di bangku penonton berbincang ketika perlawanan. Bukankah mereka berfikir untuk meningkatkan lagi mutu permainan Liverpool.

Semoga berjaya Kenny Dalglish untuk perlawanan malam ini Di Old Toilet. Peminat nak tengok sekarat2 anda, masih lagi boleh digunakan diwaktu2 kecemasan.
Share this article :

1 comment:

  1. Looking forward to see especially on how he will approach on tonight game..4-4-2?..4-5-1? hope he can bring to the best of Torres, Gerrard and Joe Cole!!!

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger