Headlines News :
.
Home » , , , » Selamat datang Steve Clarke ke Anfield

Selamat datang Steve Clarke ke Anfield

Written By Unknown on Monday, January 10, 2011 | 20:29

Nampaknya untuk Liverpool lebih berselera untuk menukar pengurus & pembantu pengurus dari membeli pemain2 baru untuk membuka senarai senarai perpindahan kali ini. Dimulakan dengan berita pemecatan Roy Hodgson dan di gantikan oleh King Kenny Dalglish, Kini Steve Clarke pula tiba menjadi pembantu jurulatih bersama Sammy Lee.

Steve Clarke yang pernah berganding bahu bersama Jose Mourinho ketika di Chelsea diharap akan dapat memberi kemajuan kepada pembangunan Kelab. Persoalannya, adakah berterusan ia menjadi pembantu jurulatih kedua ataupun Sammy Lee sudah mula terasa bahang yang dia juga akan disingkirkan.


Apapun Selamat Datang ke Anfield "Steve Clarke". Semoga anda dapat membocorkan ilmu2 yang pernah diajar oleh Jose Mourinho dan diturunkan untuk pemain2 Liverpool. Semoga Berjaya.
Share this article :

1 comment:

  1. walaupun agak comel tapi kelebihan yang dia adalah pernah bekerja dengan kelab2 besar seperti Chelsea dan Newcastle serta west ham..hopefully he can bring a fire to liverpool players which seem unmotivated under RH regime

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger