Headlines News :
.
Home » » Alya Qaisara - Selamat Hari jadi ke 2.

Alya Qaisara - Selamat Hari jadi ke 2.

Written By Unknown on Thursday, February 3, 2011 | 17:44

Semalam 2 February 2011, genaplah usia anak dara SG Alya Qaisara berumur 2 tahun. Walaupun SG dan isteri bekerja semalam, SG sempatkan juga untuk membeli kek untuk Sara. Isteri SG yang sebuk nak balik bercuti kat rumah orang tuanya, terpaksa juga SG akur mengikut kehendaknya.

Selepas SG pulang dari kerja, SG singgah sebentar kedai kek di Banting. Selepas itu SG bergegas mengambil kedua anak2 SG dan mengambil pula isteri. Tiada tempat pilihan untuk memotong kek selain terus menuju kerumah mertua. Disana dengan belum mandinya kami 4 beranak, teruslah memulakan upacara memotong kek.


Sememangnya kami tak merancang pun nak celebrate untuk Sara. Tapi mengenangkan untuk kakaknya Alya Batrisyia kami sambut pada bula Disember yang laLu, maka kami buat juga walaupun nampak macam tak sambut. Tak kisahlah sebab SG akan sambut untuk anak2 SG ni Ddiwaktu trip kami disabah pada pertengahan bulan ini.


Apapun Selamat hari jadi Sara. Semoga panjang umur dan murah rezeki. Semoga juga menjadi anak yang soleh. Amin..
Share this article :

3 comments:

  1. sambut jugak demi anak. so sweet :) hpy bday sara :D

    ReplyDelete
  2. waaa..happy birthday kpd anak bro..hadiahkan baju liverpool utk mereka..haha..kidding.. jgn lupa 6 hb ni game liverpool..jom sokong!! liverpool akan mng..haha...bro,,jgn lupa singgah dan follow blog alief pulak..aku tunggu bro dtg jenguk..heehe..thanx bro..yeah!!! selamat brkawan di dunia blog..hidup liverpool..
    http://aliefcmoi.blogspot.com/

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger