Headlines News :
.
Home » , , , , » Pelancaran baju rasmi KPLM

Pelancaran baju rasmi KPLM

Written By Unknown on Tuesday, May 29, 2012 | 01:49

Setelah hampir 6 bulan ditubuhkan, pada hari ini Kelab Peminat Liverpool Malaysia (KPLM) telah pun melancarkan baju rasmi kelab yang selama ini amat ditunggu-tunggu oleh peminat. Walaupun pihak pengurusan telah melancarkan undian untuk memilih design dihalaman Facebook KPLM pada bulan Febuary lalu. diatas beberapa masalah teknikal, baru kini kami dapat melaksanakannya.



Untuk pengetahuan, tempahan hanya dibuka selama dua minggu sahaja iaitu dari 28 May 2012 sehingga 10 Jun 2012. Sekiranya anda berminat , anda boleh layari blog rasmi KPLM untuk membuat tempahan.

Berbanggalah anda untuk memiliki baju rasmi KPLM ini kerana disamping anda diantara peminat setia yang berjumlah lebih 10 ribu dihalaman dan lebih 2 ribu di group KPLM ini, anda jugalah pendukung setia pasukan kesayangan kita Liverpool FC.

Jadi apalagi nak ditunggu, tempahlah sekarang sebelum terikh akhir tempahan melabuhkan tirainya. YNWA

KLIK DISINI untuk membuat tempahan serta membaca terma dan syaratnya.

Teima kasih diatas sokongan yang anda berikan terhadap Kelab Peminat Liverpool Malaysia (KPLM) di halaman Facebook. Teruskan kesetiaan anda terhadap kami. Tanpa sokongan anda, KPLM tidak akan berkembang untuk meluaskan jajahannya dalam memberi info terbaik mengenai Liverpool FC khas buat tatapan anda. YNWA
Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger