Headlines News :
.
Home » , , » Preview : Game 17 MSL 2012 - Perak vs Selangor

Preview : Game 17 MSL 2012 - Perak vs Selangor

Written By Unknown on Friday, May 11, 2012 | 17:02

Mampukah Selangor untuk bangkit kembali setelah diaibkan oleh Negeri Sembilan pada hari Selasa lalu di halaman sendiri untuk memperbaiki kedudukan carta Liga Super. Berbagai persoalan muncul dibenak peminat-peminat setia Merah Kuning selepas melihat aksi permainan yang kurang memuaskan pada perlawanan tempohari.

Adakah Irfan sekali lagi akan mempertaruhkan kesebelasan pemain pada perlawanan lalu ataupun rombakan besar-besaran akan dilakukan untuk memantapkan lagi barisan utama terutamanya bahagian pertahanan. Berkemungkinan besar Geevanathan akan direhatkan buat sementara waktu setelah aksi hambarnya yang gagal menyekat tiga percubaan lemah yang membolehkan Negeri sembilan meraih gol kemenangan. Selain itu Amirulhadi yang gagal menyerlah juga berkemungkinan akan direhatkan pada perlawanan malam nanti.

Apapun kita masih mengharapkan pemain-pemain Selangor mampu mengubah corak permainan dengan memperkemaskan lagi barisan pertahanan yang nampak sedikit longgar sejak kebelakangan ini. 3 mata adalah wajib dimiliki pada perlawanan ini untuk memintas Terengganu di tempat ketiga liga. Kami percaya pemain Selangor mamapu melakukannya. Viva Selangor.

Jangan lupa untuk menyaksikan siaran langsung perlawanan ini di ASTRO ARENA pada jam 8:45 malam ini.
Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger