Headlines News :
.
Home » , » Ucapan terima kasih dari Anfield

Ucapan terima kasih dari Anfield

Written By Unknown on Friday, May 11, 2012 | 01:52

Selepas perlawanan menentang Chelsea yang berkesudahan Liverpool menang 4-1 tempohari, semua pemain dan kakitangan pasukan keluar di sekitar padang stadium Anfield untuk memberi penghargaan diatas kesetiaan peminat Liverpool. Ucapan terima kasih sekalug budi dari semua kepada peminat diseluruh dunia terutamanya yang menyaksikan perlawanan terakhir di Stadium Anfiled bagi musim 2011/2012 ini.

Walaupun dalam prestasi yang tidak menentu pada persaingan liga musim ini, tetapi kesetiaan dan sokongan peminat yang tidak berbelah bagi terhadap kelab sememangnya sukar sekali untuk dinilai. Oleh dikesempatan ini juga SG sebagai peminat setia Liverpool FC merasakan sokongan selama ini amatlah berbaloi walaupun musim ini hanya piala Mickey Mouse sahaja yang mampu dihadiahkan kepada peminat. Apapun, kita berharap agar musim depan adalah lebih baik dari musim ini dan seterusnya begitu untuk menjadikan Liverpool kembali disegani dan disanjungi bukan sahaja di England malah seluruh dunia. YNWA...





















VIDEO




P/S: Bila tengok gambar-gambar dan video diatas ni, terasa terharu pula terhadap kerja keras yang selama ini telah ditunjukkan mereka. Rasa sedih juga kerana dapat membayangkan musim depan sudah tentu ada diantara mereka yang bakal meninggalkan Anfield serta muka-muka baru pula menghiasi kehilangan mereka. Kepada mereka yang bakal berhijrah musim depan, walaupun dimana anda berada kami tetap sanjungi anda. Semoga anda berjaya walaupun dimana kelab anda berada. YNWA..

Share this article :

1 comment:

  1. rs nyer last year kuyt bw anak kecik thn ni ada lg...hebat3 hehehe
    comei anak suarez..

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger