Headlines News :
.
Home » , » Game 14 MSL 2012 - Johor FC 1-1 Selangor

Game 14 MSL 2012 - Johor FC 1-1 Selangor

Written By Unknown on Sunday, April 15, 2012 | 01:46

Selangor gagal meneruskan kesinambungan untuk meraih kemenangan kedua berturut2 apabila sekadar seri 1-1 dengan Johor FC di Stadium Pasir Gudang malam tadi. Amukkan distadium MBPJ menentang Terengganu pada Sabtu lalu gagal diterjemahkan kembali dimana aksi lesu pasukan Selangor amatlah mengecewakan.

Dari segi permainan, sepatutnya Selangor bersyukur dengan keputusan seri ini kerana sekiranya pemain2 Johor FC tidak mensia2kan peluang sudah tentu Red Giants pula yang kena belasah 4-1. Ketiadaan Amri Yahya nampak Selangor tempang dan kelebihan ini digunakan sebaik mungkin oleh Johor FC.

Selangor dihukum seawal minit ke 18 melalui jaringan Mohd Ridhuan berpunca dari kesilapan Asrarudin yang gagal menanduk bola dengan kemas. Disebalik keadaan seperti Selangor bakal kecundang, Bosko Balaban menjadi penyelamat apabila berjaya menyamakan kedudukan pada minit ke 81. Begitulah keadaannya pemain2 Selangor apabila sukar untuk menewaskan pasukan bekas jurulatih mereka musim lalu K. Devan.

Apapun Selasa nanti, Johor FC pula akan berkunjung ke Stadium Shah Alam yang telah siap sedia untuk digunakan. Semoga dengan kembalinya beraksi di stadium keramat ini, Selangor mampu menggunakan kesempatan yang ada untuk kembali menjadi lebih berkeyakinan dalam meraih kemenangan.
Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger