Headlines News :
.
Home » , , » Preview : Game 15 MSL 2012 - Selangor vs Johor FC

Preview : Game 15 MSL 2012 - Selangor vs Johor FC

Written By Unknown on Monday, April 16, 2012 | 22:23

Setelah hampir 5 bulan ditinggalkan dengan kerja2 membaik pulih, esok stadium Shah Alam akan kembali bergema dengan sorakan padu lautan penyokong setia Merah Kuning. Melalui 6 perlawanan dihalaman sendiri dengan menumpang ditempat orang, buat pertama kalinya Selangor akan berpijak dibumi sendiri untuk melayani kunjungan Johor FC dalam pertandingan Liga Super.

Dalam melalui perlawanan ke 15 liga bagi musim 2012 ini, sekali lagi Selangor terpaksa bertemu pasukan Johor FC buat kali ke-3 musim ini dan kali kedua berturut2 hanya berselang 3 hari. Kali pertama ketika tewas melalui jaringan penalti dipusingan ke-2 Piala FA dan Sabtu lalu kedua2 pasukan hanya mampu seri 1-1 di Stadium Pasir Gudang. Malam esok apakah keputusan yang bakal diperolehi.

Seperti sudah menjadi badi pasukan Selangor terhadap pasukan kelab dari selatan tanah air ni. Sukar untuk mencipta sesuatu yang lebih bermakna selepas 2 perlawanan di temukan. Mampukah malam esok stadium Shah Alam menjadi saksi pasukan Selangor akan bangkit kembali. Harapannya begitulah. Semoga berkat di stadium yang baru pulih bakal membantu Selangor untuk kembali bangkit menjadi antara kuasa besar dalam bolasepak tempatan. InsyaAllah...
Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger