Headlines News :
.
Home » , , , , , , , » Video : Liverpool History ciptaan anak Malaysia

Video : Liverpool History ciptaan anak Malaysia

Written By Unknown on Friday, April 13, 2012 | 14:58

Masih panas dan baru dilancarkan. Video Youtube karya anak Malaysia mengenai kisah pasukan Liverpool semenjak dari musim 2005 hingga pertengahan musim 2012. Hasil suntingan yang menarik dan dapat menaikan kembali semangat peminat Liverpool yang kini dalam kerunsingan.

Video Youtube selama 8:22 minit ini memaparkan detik2 kejayaan dan kebangkitan Liverpool yang telah di lalui. Bermula aksi dipentas perlawanan akhir Champion League tahun 2005 di Istanbul, kemudian disusuli pula pemain2 bintang yang hadir mencipta nama seperti Steven Gerrard, Fernando Torres dan Luis Suarez. Diakhir2 babak video kita disajikan pula dengan aksi mendebarkan perlawanan akhir piala Carling Februari lalu dimana Liverpool telah pun berjaya mengalahkan Cardiff City diiringan lagu rasmi pasukan Liverpool "You'll Never Walk Alone". Sungguh terharu dengan kejayaan video ini dihasilkan.

Tahniah kepada pencipta video ManiaTvProduction diatas kejayaan menghasilkan video diantara yang terbaik ini. 5 bintang diberikan kepadanya. YNWA

Apa lagi ditunggu. Jom saksikan Video Liverpool History 2005-2012 tersebut. Layannn....

Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger