Headlines News :
.
Home » , , , » Liverpool jumpa Chelsea di final piala FA

Liverpool jumpa Chelsea di final piala FA

Written By Unknown on Monday, April 16, 2012 | 22:50

Malam semalam, Chelsea telah mengesahkan slot terakhir untuk mengikut jejak Liverpool ke perlawanan akhir piala FA tahun 2012 ini. Mengalahkan Tottenham di pusingan separuh akhir dengan keputusan 5-1, ia seperti amaran awal kepada Liverpool bahawa pasukan bimbingan pengurus sementara Di Matteo lebih bersedia untuk menyahut cabaran.

Terlebih dahulu pada hari Sabtu, Liverpool terlebih dahulu mengesahkan tempat ke aksi perlawanan akhir piala FA setelah berjaya menewaskan jiran setempat Everton dengan keputusan 2-1. Jaringan Suarez dan Carroll sudah memadai untuk merapatkan lagi langkah Liverpool untuk mengutip piala kedua musim ini selepas piala Carling.

Apapun masih ada tiga minggu lagi untuk difikirkan tentang perlawanan ini. Yang penting persiapan untuk menghadapi perlawanan tersebut adalah penting bagi memastikan kejuaraan berganda menjadi kenyataan. Jadi kita mengharapkan Liverpool dapat menggunakan perlawanan liga yang bakal berlangsung kelak, sebagai medan untuk memantapkan lagi pasukan. YNWA.

Share this article :

1 comment:

  1. carroll vs torres yer? hahaha

    pasal penulis jemputan tu aku pun sbnrnya tak reti bual pnjang pasal bola. So, still in consideration. Aku pulak jenis main blog saje2 jek. k choww..

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger